اسرائیل خطا کند فقط مهلت جمع آوری جنازه های خود را خواهد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رژیم صهیونسیتی بداند اگر دست از پا خطا کند باران موشکی به مراتب سنگین‌تری بر سر آن فرود خواهیم آورد و توان انجام هیچ اقدامی را به آنها نخواهیم داد بلکه فقط فرصت دارد جنازه‌های خود را از زیر آوار جمع کند و به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهد شد.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره حمله انتقام‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به قلب اراضی اشغالی اظهار کرد: این اقدام بخشی از حرکت کامل جبهه مقاومت است که بر سر این جرثومه‌های فساد مانند نتانیاهو و یاران او فرود آمد.

وی با اشاره به این حجم از موشک‌های ایرانی که همچون باران بر سر صهیونیست‌ها سرازیر می‌شود، افزود: رژیم صهیونیستی بداند اگر دست از پا خطا کند باران موشکی به مراتب سنگین‌تری بر سر آن فرود خواهیم آورد و توان انجام هیچ اقدامی را به آنها نخواهیم داد بلکه فقط فرصت دارد جنازه‌های خود را از زیر آوار جمع کند و به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در خصوص ادامه حمله زمینی اسرائیل به لبنان یادآور شد: رژیم صهیونیستی بلوف سیاسی می‌زند اما در واقع جرأت و جسارت حمله زمینی به لبنان و درگیر شدن با حزب الله را ندارند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی فقط می‌تواند با اصطلاح بمب‌های آمریکایی ساختمان‌ها را ویران کند و با این بمب‌های ۹۰۰ کیلویی یا ۲۰۰۰ پوندی این چنین عمل کردند اما باید بدانند اقدامات جبهه مقاومت به مراتب سنگین‌تر از این حرفا است.

کوثری گفت: به لطف خدا اخبار بسیار خوبی می‌رسد مقاومت که نشان دهنده بی اثر بودن گنبد آهنین صهیونیست‌ها است و بسیاری از موشک‌ها به نقاط بسیار مؤثری از پیش تعیین شده اصابت می‌کند.

کد خبر 796107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.