حضور گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه در نمایشگاه «فن‌نما»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه از شرکت‌های بزرگ در نمایشگاه فن‌نما حضور دارند که هدف آن‌ها ایجاد ارتباط بین نیازهای فناورانه و عرضه فناوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ در آئین آغاز به‌کار دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» اظهار کرد: نمایشگاه فن‌نما دومین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است؛ این نمایشگاه به‌عنوان بستری برای ارتباطات مؤثر، مستمر و شبکه‌ای بین ذی‌نفعان فناوری برگزار می‌شود و در سال‌های آتی نیز به همین منظور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نمایشگاه فن‌نما فرصتی ارزشمند برای تدوین دستاوردها، تجربیات و تعیین چشم‌اندازهای پیش‌رو در حوزه فناوری و نوآوری فراهم کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد یک پلتفرم نوآورانه برای تبادل ایده‌ها و فناوری‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف است.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه به عنوان نقطه عطفی در راستای یافتن راه‌حل‌های پایدار و نوین برای چالش‌های مختلف به‌کار گرفته شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل بیش از ۴۳ رویداد مختلف از جمله سمینارها، چالش‌های معکوس و تجربه‌نوردی در بخش‌های مختلف خواهد بود، همچنین بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه از شرکت‌های بزرگ در این نمایشگاه حضور دارند که هدف آن‌ها ایجاد ارتباط بین نیازهای فناورانه و عرضه فناوری است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: وسعت نمایشگاه بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع است که حدود ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان را شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهد و مابقی شامل حوزه‌های آموزشی، حمایتی، صندوق‌های تأمین مالی، دانشگاه‌ها و آینده‌سازان هستند که قرار است در آینده به توسعه فناوری و نوآوری کمک کنند.

ابراهیمی گفت: این رویداد تلاش می‌کند همکاری میان شرکت‌های دانش‌بنیان، پیمان‌های کاری و قراردادهای همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و متقاضیان فناوری را برقرار کند.

وی افزود: ضروری است ارتباطات شبکه‌ای بین بخش‌های مختلف از جمله استارتاپ‌ها، شرکت‌های بزرگ، متقاضیان فناوری، دانشگاه‌ها، شهرک‌ها و صندوق‌های تأمین مالی تقویت شود تا زمینه پیشرفت فناوری و نوآوری به‌طور مستمر فراهم باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از تمام همکارانی که در بخش‌های مختلف برای برگزاری این نمایشگاه کمک کرده‌اند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این رویداد به‌خوبی و با موفقیت به‌عنوان فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به مردم اصفهان برگزار شود.

کد خبر 795994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.