دفاع مقدس، بهترین الگوی مقابله با صهیونیست و استکبار جهانی است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: دفاع مقدس بهترین الگوی مقابله با صهیونیست و استکبار جهانی است و باید از دفاع مقدس که دارای جوهره و درون مایه بسیار ارزشمند است، درس گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مجتبی باستان امروز _سه شنبه دهم مهر_ در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمانشاه، دانش‌آموزان و دهه هشتادی‌ها را پیش‌گامان گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز، مدیران و مسئولان فردای کشور هستند که باید از اکنون با شناخت شهدا راه خود را انتخاب کنید.

وی با توصیه به دانش‌آموزان در راستای مطالعه تاریخ معاصر، افزود: از روز پیدایش رژیم صهیونیستی (۱۹۴۸) تاکنون (۲۰۲۴)، شاهد کشتار، جنایت، ترور، خشونت، غصب سرزمین، نپذیرفتن قوانین بین‌المللی، تشکیل سرویس مخوف موساد و زورگویی هستیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدید علیه بشریت و انسانیت در دوران معاصر است و در هیچ جای دنیا و تاریخ شاهد این‌گونه نسل‌کشی نبودیم که امروز رژیم صهیونیست آن را در غزه انجام می‌دهد.

سردار باستان با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های کشتار جمعی، گفت: در هیچ جنگی به جز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی، شاهد استفاده از سلاح‌های نامتعارف در دوران معاصر نبودیم، اما امروز رژیم صهیونیستی از این سلاح‌ها استفاده می‌کند.

وی با اشاره به نهفته بودن دست‌های خونین آمریکا در جنایت‌های رژیم صهیونیستی، افزود: تمام آزادمردان و تمام مردم دنیا متوجه شده‌اند که در تمامی اقدامات وحشیانه رژیم، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از رژیم غاصب صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند.

چرایی حمایت آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل؟

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در معرفی چهره واقعی آمریکا خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: آمریکا دلسوز دانش‌آموزان ایران اسلامی و دانش‌آموزان کشورهای منطقه و مسلمان نیست و آمریکا و غرب را بدون روتوش در کشتن کودکان و دانش‌آموزان مظلوم ببینید و واقعیت‌های منطقه را در جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی ببینید.

سردار باستان در پاسخ به سوال چرایی حمایت آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: برای غارت ثروت‌های مادی و معنوی کشورها و همچنین مقابله با ادیان الهی به‌ویژه اسلام، آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کند زیرا اسلام با مهدویت برای آینده دنیا برنامه دارد.

وی ضمن درخواست از معلمان جهت تبیین واقعیت‌های منطقه، خاطرنشان کرد: در هر کجای این دنیا آمریکا پا گذاشته است، شاهد قتل، غارت و خشونت بودیم و باید توجه داشت که مسئله فلسطین و غزه مسئله اول جهان اسلام است و دانش‌آموزان اروپا، دانشجویان آمریکا و مردمان دیگر کشورها دنیا در حال محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی هستند و این به معنای بیداری اسلامی و جهانی علیه کفر و ستم است.

دفاع مقدس، بهترین الگو برای مقابله به صهیونیست و استکبار جهانی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از دفاع مقدس به‌عنوان بهترین الگو برای مقابله به صهیونیست و استکبار جهانی یاد کرد و افزود: جوهره و درون مایه دفاع مقدس بسیار ارزشمند است که باید از آن درس‌ها گرفت و جوهره و درون مایه دفاع مقدس به «ارتباط با خدا»، «ارتباط با ائمه و پیروی از ولایت»، «تلاش و بن بست شکنی»، «اخلاص و تواضع»، «ایثار و ازخودگذشتگی» و «کمک به پدر و مادر» مرتبط است.

سردار باستان ضمن تبریک شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، ادامه داد: برای ما جهاد و شهادت سید حسن نصرالله دو نکته و خوبی دارد که یکی شهادت و دیگری پیروزی در جنگ است که این شهادت مقدمه پیروزی حزب‌الله خواهد بود.

کد خبر 795963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.