ثبت زندگینامه متوفیان در اپلیکیشن «باغ رضوان»

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: شهروندان از طریق اپلیکیشن موبایل و تحت وب می‌توانند گالری تصاویر و زندگینامه متوفیان خود را در اپلیکیشن آرامستان باغ رضوان بارگذاری و به‌روزرسانی کنند.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات بخش آی‌تی باغ رضوان اظهار کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به افزایش خدمات الکترونیکی، ارتقای امنیت شبکه، کاهش زمان خدمت‌رسانی، افزایش رضایتمندی شهروندان و کیفیت خدمات اشاره کرد.

وی افزود: پایدارسازی زیرساخت شبکه، اجرا و در حدود ۲۲ کیلومتر شبکه فیبر نوری در سطح آرامستان، همچنین ارتباط سازمان با شهرداری به‌وسیله تکنولوژی فیبر انجام شده و در حال گسترش است‌.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: از دیگر اقدامات حوزه آی‌تی در باغ رضوان می‌توان به پخش صوت اذان ادعیه و مناسبت‌ها توسط سیستم صوت تحت شبکه، نصب و راه‌اندازی حدود ۱۵۰ دوربین مداربسته در سطح آرامستان، نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در دروازه‌های ورودی و خروجی و راه‌اندازی سامانه جامع آرامستان و تبدیل ثبت اسناد از حالت سنتی دستی به‌صورت اپ تحت وب اشاره کرد.

حاجیان ادامه داد: سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان نخستین آرامستان در کشور است که پیش‌خرید مزار به‌صورت کاملاً الکترونیکی را در اپلیکیشن این آرامستان به نشانی pwa.baghrezvan.ir در دسترس شهروندان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به‌راحتی می‌توانند از قسمت جست‌وجوی متوفی، مسیریابی تا مزار و اسناد الکترونیکی را از طریق اپلیکیشن آرامستان به نشانی pwa.baghrezvan.ir دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: شهروندان از طریق اپلیکیشن موبایل و تحت وب می‌توانند گالری تصاویر و زندگینامه متوفیان خود را بارگذاری و به‌روزرسانی کنند.

حاجیان تاکید کرد: این سازمان یکی از سازمان‌های هوشمند در شهرداری این کلان‌شهر و نخستین سازمان شهرداری در بهره‌برداری از فضای واقعیت مجازی (متاورس) است.

کد خبر 795962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.