رفع فوری تعرض به ۹۲۱ هکتار زمین دولتی از ابتدای سال جاری

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به ۹۲۱ هکتار زمین دولتی از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: یگان حفاظت این سازمان در شش ماه ابتدایی سال جاری موفق به رفع فوری هزار و ۸۶۸ مورد تعرض به اراضی دولتی به مساحت ۹۲۱ هکتار شد.

وب با بیان اینکه یگان حفاظت در ۶ ماه گذشته ۱۷۲ مورد حکم قطعی رفع تصرف را هم اجرا کرده است، افزود: مساحت اراضی آزاد شده توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور بیش از ۴۸۰ هکتار بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن که در ادارات کل راه و شهرسازی مستقر هستند، اظهار کرد: سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به‌عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است.

مالکی با اشاره به رصد دقیق اراضی در یگان‌های حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: در استان‌های تهران، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین میزان تعرض به زمین‌ها و در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان کمترین میزان وقوع تعرض به اراضی گزارش شده است.

کد خبر 795820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.