ساعت هوشمند iTEL Alpha 2 با چه مشخصاتی عرضه شد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند iTEL Alpha 2 به حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و الگوهای خواب مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند iTEL Alpha 2 که به تازگی وارد بازار هند شده است، دارای یک نمایشگر مربعی شکل دو اینچی با رزولوشن HD و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است و از بیش از ۱۵۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند، این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است.

ساعت هوشمند iTEL Alpha 2 به حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و الگوهای خواب مجهز شده است، این دستگاه از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی به همراه ردیاب فعالیت روزانه مانند شمارش مسافت طی شده و غیره پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصات این گجت پوشیدنی می‌توان به کنترل از راه دور دوربین و موسیقی، به‌روزرسانی آب‌وهوا، زنگ هشدار و غیره اشاره کرد.

ساعت هوشمند iTEL Alpha 2 دارای یک میکروفون داخلی و بلندگو برای برقراری تماس صوتی است، همچنین از یک دستیار صوتی هوش مصنوعی برای تجربه بهتر بهره می‌برد، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود که تا هفت روز شارژدهی دارد، ساعت هوشمند یادشده در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی با قیمت ۱۷.۸۹ دلار عرضه می‏‌شود.

کد خبر 795704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.