پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی آسفالت خیابان اطشاران

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات زیرسازی و روکش آسفالت پروژه احداث خیابان اطشاران خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد ضمن بازدید از عملیات زیرسازی ورودی محله اطشاران، با بیان اینکه نامناسب بودن خیابان‌ها و معابر اصلی یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان است، اظهار کرد: بهسازی خیابان‌ها، تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه، عملیات آسفالت بعضی از معابر در این منطقه با تلاش و همت مجموعه شهرداری با شتاب بیشتری صورت می‌پذیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که همواره پیش روی شهرداری بوده، پرداختن به امور عمرانی است و در این میان ارتقای سطح خدمات‌رسانی با کیفیت مطلوب به شهروندان، محور اصلی برنامه‌های شهرداری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تیم مدیریت شهری در راستای توسعه و عمران شهری تمام تمرکز خود را برای توسعه و آبادانی شهر قرار داده است، افزود: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری به حساب می‌آید.‌

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها، رضایت شهروندان را فراهم کند.

وی گفت: پروژه احداث خیابان اطشاران با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد ریال آزادسازی و ۲۰۰ میلیارد ریال عملیات عمرانی) به طول ۳۳۰ متر و عرض ۳۶ متر با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است.

کد خبر 795627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.