دامن پاک مادر شهید خرازی، مهد پرورش و تربیت فرزندانی جان بر کف بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی در پی درگذشت مادر شهید خرازی گفت: دامان پاک و مطهر ایشان، مهد پرورش و تربیت فرزندانی جان بر کف و شایسته همچون آن شهید بزرگوار بوده است و به فضل خدا با شهید عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان ماجور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در پیامی در پی درگذشت مادر شهید خرازی اظهار کرد: با نهایت تأسف و تالم، خبر درگذشت مادر مهربان، فداکار و صبور سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی را دریافت نمودم؛ شجاعت، ایمان و ولایتمداری در آن بیت مکرم دائمی و مستمر بوده و همه این از برکات وجود مادری پاک همچون آن بانوی گرانقدر است.

وی افزود: دامان پاک و مطهر ایشان، مهد پرورش و تربیت فرزندانی جان بر کف و شایسته همچون آن شهید بزرگوار بوده است و به فضل خدا با شهید عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان ماجور خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت، درگذشت جان‌سوز این مادر صابر و فداکار، علو درجات معنوی و روحانی برای شهید والامقام و رحمت و غفران‌الهی برای آن فایده و سعیده و بقای عمر توأم با صحبت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 795560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.