اسرائیل به شهر ارواح تبدیل شده است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سخنان نتانیاهو را در سازمان ملل برجسته و رجزخوانی او را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند، اما عجز و ناله رژیم صهیونیستی که می‌گوید اسرائیل تبدیل به شهر ارواح شده است را پوشش نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار یدالله جوانی عصر امروز _دوشنبه نهم مهر_ در نشست سیاسی با کارکنان سپاه پاسداران سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین اظهار کرد: شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیل‌فروشان ضایعه بزرگی برای جبهه مقاومت بود، چرا که هر دو شخصیتی بزرگ و تأثیر گذار بودند.

وی با تاکید بر اینکه درگیر یک جنگ ترکیبی فراگیر هستیم، افزود: در جنگ ترکیبی و شناختی بصیرت شرط لازم برای جهاد تبیین است. کسانی که می‌خواهند مجاهد در راه خدا باشند، به بستری نیاز دارند که تعطیل‌بردار نیست، زیرا زیرا جنگ جامعه توحیدی در مسیر عبودیت و بندگی مجاهدت بابصیرت می‌خواهد. لازمه جهاد تبیین در جنگ شناختی داشتن بصیرت کامل است و اگر بصیرت نباشد، اقداماتی انجام می‌شود که تضعیف‌کننده جبهه ولایت خواهد بود.

لازمه شکل‌گیری تمدن اسلامی نوین ریشه‌کنی صهیونیست‌ها است

معاون سیاسی سپاه پاسداران در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه در جبهه تقابل سنگین با اسرائیل و جبهه عبری، عربی و غربی قرار داریم، گفت: استعمارگران عالم پشت سر اینها هستند و حاضرند هر کاری انجام دهند تا موجودیت رژیم صهیونیستی را حفظ کنند. با ظهور تمدن نوین اسلامی تمدن غرب در حال فروپاشی است و به همین جهت شرط از بین رفتن تمدن غرب نابودی اسرائیل است و به همین خاطر کارویژه‌های مختلف برای مهار تمدن و امت اسلامی تعریف کرده‌اند.

سردار جوانی افزود: لازمه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی است و به همین خاطر امام خمینی (ره) با صراحت محو رژیم اسرائیل را فریاد زدند. نیروهای میدانی مقاومت کارشان را بلدند، ما در سطح جامعه تحلیل‌های پراکنده در جریان است که در زمین دشمن بازی می‌کنند و ناخواسته خواسته به بخشی از عملیات روانی دشمن تبدیل می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر درست تحلیل نکنیم، مردم و جوانان در دام رسانه‌های معاند می‌افتند. باید بدانیم برخی حرف‌ها و صحبت‌ها از روی هیجان برای اقدام است، اما هنگام طراحی اقدام و عملیات باید همه جوانب اقدام سنجیده شود و با تحلیل صحنه نبرد اجرای عملیات کرد.

سیاست نظام محو رژیم صهیونیستی است

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سیاست نظام اسلامی محو موجودیت رژیم صهیونیستی است، گفت: رهبر انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این وظیفه را یک تعهد می‌داند و رهبر انقلاب در امتداد امام‌خمینی (ره) این سیاست را دنبال کرد و نیرویی به نام سپاه قدس ایجاد شد که وظیفه روشنی دارد و تحقق حذف اسرائیل در دستور کار است.

سردار جوانی افزود: در حالی که کل دنیای غرب و مرتجعان منطقه از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند، انقلاب اسلامی مصمم به ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی است. کاری که امام خمینی (ره) در ارتباط با تأسیس بسیج و فراخوان تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر دنیا کرد، باعث شد که سال ۱۳۶۱ حزب‌الله شکل گیرد و در جنگ سوریه تشکیل ارتش اسلامی یمن، سوریه، لبنان، عراق و فاطمیون نمونه بارز این اقدام بود.

وی ادامه داد: قوه عاقله حکم می‌کند که ظرفیت جهان اسلام را پای کار بیاوریم، چرا که غرب از اتحاد امت اسلامی واهمه دارد. حماس در راستای نابودی غده سرطانی اسرائیل در هفت اکتبر کار بزرگی کرد و کار به جایی رسید که سران رژیم جعلی گفتند باید برای بقا بجنگیم و اگر سران کشورهای اروپایی و آمریکا به داد اسرائیل نمی‌رسیدند، کار تمام شده بود.

اسرائیل برای بقا می‌جنگد

معاون سیاسی سپاه پاسداران با ذکر اینکه تحلیل صهیونیست‌ها این است که ایران با شکل دادن محور مقاومت گلوی آنها را می‌فشارد، گفت: به همین جهت رژیم صهیونیستی امروز برای حفظ خودش می‌جنگد و در جنگ هم خسارت برای دو طرف است. در ضمن نقش ایران در سطح نخست تأمین امکانات، تجهیز و راهبری میدان است.

سردار جوانی اضافه کرد: سپاه پاسداران وسط میدان است و شاهد بودیم که یمن بیش از ۲۸۰ کشتی متعلق به صهیونیست‌ها را مورد حمله قرار داده و آمریکا و اسرائیل در دریا فلج کرده است. وقتی اسرائیل خود را در معرض نابودی می‌بیند، با حمایت همه‌جانبه غرب و تکنولوژی پیشرفته دست به ترور سید حسن نصرالله می‌زند.

وی ادامه داد: واضح است وقتی رژیم صهیونیستی ضربه کاری می‌خورد، دست به واکنش جنون‌آمیز می‌زند. سخنان نتانیاهو را در سازمان ملل برجسته می‌کنند و رجزخوانی او را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند، اما عجز و ناله رژیم صهیونیستی که می‌گوید اسرائیل تبدیل به شهر ارواح شده را پوشش نمی‌دهند.

رژیم صهیونیستی در تله خودش گیر کرد

معاون فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هدف‌گذاری اسرائیل این بود که حماس را نابود و مردم غزه را آواره کند، گفت: به همین خاطر همه اضلاع مقاومت برای مقابله با صهونیست‌ها بسیج شد و با تشکیل اتاق‌های مشترک اسرائیل متوجه یک خطر جدی شد. شهرک‌ها در شمال اسرائیل به شهر ارواح تبدیل شده و و هزاران آواره روی دست اسرائیل مانده است.

سردار جوانی افزود: اسرائیل در تله جنگی که خودش برپا کرده بود، گیر کرده است. حزب‌الله در روز اربعین حسینی عملیات اربعین را اجرا کرد که مقر موساد و یگان ۸۲۰۰ جزو اهداف اربعین بود و حزب‌الله با پرتاب ۳۸۰ موشک بیش از ۲۰۰ کشته و زخمی روی دست اسرائیل گذاشت و این اقدام حزب الله بخشی از توانایی مقاومت را نشان داد.

وی با یادآوری اینکه حزب‌الله در پاسخ به عملیات تروریستی انفجار پیجرها به همراه یمن تل آویو را هدف قرار داد، ادامه داد: در نهایت همه بدانند با شهادت سید حسن نصرالله حزب الله قدرتمندتر از گذشته پیش خواهد رفت و روزهای آینده نشان خواهد داد آنچه که در ذهن گالانت و نتانیاهو است، استمرار پیدا نمی‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه برای حفظ منافع ملی کشور لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم، گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به دنبال باز کردن جبهه جدید و تقابل ایران با همسایه‌هایش هستند که این صحنه را باید مدیریت کرد و جایی که لازم باشد، مانور نظامی هم انجام می‌دهیم. در این زمینه گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم.

کد خبر 795495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.