دبیرخانه جشنواره فیلم کودک در طول سال فعال باشد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: اگر دبیرخانه جشنواره فیلم کودکان در طول سال فعال باشد و این فعالیت‌ها به‌صورت مستمر در محلات انجام شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برای برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: سال گذشته از معاونت فرهنگی منطقه استفاده کردیم، این فعالیت‌ها را به محلات بردیم و از ماشین‌های بازی و عروسک‌ها برای ایجاد جذابیت در این محلات استفاده کردیم، همچنین بسیاری از کودکان علاقه‌مند بودند که به سینما بروند و این فیلم‌ها را ببینند، اما امکانات کافی در دسترس نبود و مشکل اکران فیلم‌ها نیز وجود داشت، در این راستا تلاش کردیم برای محلات کم‌برخورداری همچون ناصرخسرو، محمودآباد، امین‌آباد و عاشق‌آباد این امکانات را فراهم کنیم.

وی افزود: امیدواریم سال جاری نیز بتوانیم این کار را ادامه دهیم و برخی متولیان مساجد که فعالیت فرهنگی خوبی دارند، کودکان را به این رویدادها ببرند تا این فعالیت‌ها مختص کودکان طبقه مرفه یا سفارش‌شده نباشد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به دبیرخانه جشنواره تاکید کرد: اگر دبیرخانه جشنواره فیلم کودکان در طول سال فعال باشد و این فعالیت‌ها به‌صورت مستمر در محلات انجام شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

رسالت گفت: همان‌طور که یادواره شهدا در محلات برگزار می‌شود و سپس در یک رویداد بزرگ همه محلات با هم مشارکت می‌کنند، جشنواره کودک و نوجوان نیز باید به همین شیوه در طول سال برگزار شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌های شهر در برابر جشنواره ادامه داد: مسئولان شهری در ۳۰ تا ۴۰ سال اخیر تلاش‌های زیادی برای برگزاری این جشنواره کرده‌اند.

کد خبر 795457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.