ترکیب استقلال مقابل السد قطر (احتمالی)

استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا دو تیم استقلال ایران و السد قطر امروز _دوشنبه نهم مهر_ از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

خط دروازه؛ مأموریت دشوار کاپیتان حسینی

با توجه به اینکه استقلال باید مقابل حریفی سرسخت و تا دندان مسلح بازی کند، تمام بازیکنان این تیم شب دشواری را پیش‌رو خواهند داشت، اما بدون تردید حسین حسینی از جمله بازیکنانی است که با نمایش مطلوب خود می‌تواند تا حدودی امتیازگیری آبی‌پوشان ایران در این جدال را تضمین کند.

بنابراین انتظار می‌رود کادر فنی استقلال به دلیل تجربه بالای این بازیکن نام وی را در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد تا چارچوب دروازه استقلال مقابل السد لغزنده نباشد.

مدافعان؛ فرمان آماده‌باش برای اجرای تفکرات دفاعی

با وجود اینکه السد رقیبی قدرتمند و هجومی است‌، اما جواد نکونام در پیاده کردن تفکرات دفاعی تبحر ویژه‌ای دارد و از همین‌رو با چینش مناسب خط دفاعی خود می‌تواند حملات زهردار السد را خنثی کند، به همین دلیل انتظار می‌رود کادر فنی آبی‌ها نام سامان فلاح و روزبه چشمی را به عنوان مدافع میانی در ترکیب ابتدایی خود قرار دهد؛ همچنین رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور به عنوان مدافعان کناری برای نماینده ایران پا به توپ خواهند شد.

هافبک‌ها؛ ترکیب جذاب آسیایی

همان‌طور که گفته شد السد قطر رقیب سرسختی برای استقلال خواهد بود و به دلیل مهره‌های تأثیرگذار و نام آشنایی که در اختیار دارد می‌تواند نماینده ایران را با دردسر مواجه کند، از همین‌رو جواد نکونام باید هافبک‌های مطمئن و خوش تکنیکی را راهی میدان کند.

با این تفاسیر انتظار می‌رود دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس و آرش رضاوند به عنوان هافبک برای استقلال پا به توپ شوند.

مهاجمان؛ ترکیب خارجی‌ها برای آسیا

اگرچه استقلال ایران روی کاغذ شانس اندکی برای نتیجه گرفتن در این جدال دارد، اما نباید فراموش کرد جواد نکونام مهاجمان زهرداری را در اختیار دارد که می‌توانند در این تقابل دروازه حریف قدرتمند خود را باز کنند، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که جواد نکونام از گوستاوو بلانکو، ماشاریپوف و مهرداد محمدی در خط حمله خود استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سامان فلاح، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

کد خبر 795361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.