پروژکتور لنوو Xiaoxin 100GT چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور لنوو Xiaoxin 100GT به تراشه HiSilicon مجهز شده است که عملکرد روان را ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت لنوو یک پروژکتور جدید به نام Xiaoxin 100GT در بازار چین عرضه کرد که دارای سطح روشنایی 1400 ANSI لومن است و تصاویر واضح و روشنی را حتی در اتاق‌هایی با نور متوسط ارائه می‌دهد، این دستگاه با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است که فضای کافی برای ذخیره برنامه‌ها و فایل‌های رسانه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پروژکتور لنوو Xiaoxin 100GT دارای قابلیت Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۰ است که اتصال سریع را تضمین می‌کند، همچنین به تراشه HiSilicon مجهز شده است که عملکرد روان را ارائه می‌دهد؛ این محصول دارای یک پایه قابل حمل ۳۶۰ درجه است، با استفاده از سیستم‌عامل ZUI Smart Projection OS لنوو اجرا می‌شود و به فناوری‌هایی برای کاهش فشار به چشم مجهز شده است.

پروژکتور لنوو Xiaoxin 100GT علاوه بر قابلیت‌های بصری تجربه صوتی برتر را با بلندگوهای دوگانه پنج واتی با برد کامل ارائه می‌دهد، این محصول با قیمت ۱۵۳ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 795325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.