فقدان سیدحسن نصرالله غم بزرگی برای مسلمانان است / منتظر تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فقدان رهبر محبوب حزب‌الله برای تمام مسلمانان جهان، یک غم بزرگ است و همه با احترام و بزرگی از او یاد می‌کنند.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید جنبش حزب الله لبنان اظهار کرد: در آستانه سالگرد هفتم اکتبر و حوادثی هستیم که در این دوره رخ داده، رژیم صهیونیستی را از سال گذشته در تنگناهای جدیدی قرار داده است.

وی افزود: حملات سال گذشته و ربودن گروگان‌ها موجب شد که رژیم صهیونیستی به انجام حرکات جنون‌آمیز دست بزند که نتیجه آن از دست دادن اعتبار این رژیم بوده است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: این وضعیت به تحقق وعده‌ای که رهبری درباره نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده دادند، نزدیک می‌شود و نشان می‌دهد که این وعده در حال تحقق است.

کلاهدوزان گفت: اتفاقاتی که رخ داده، نمایانگر نماد کفر و بی‌رحمی رژیم اسرائیل است که با تمام انسانیت به مقابله برخاسته و نماد انسانیت، سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در زمانی به سر می‌بریم که هر انسان آزاده‌ای در هر نقطه از جهان که باشد، با دیدن اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و مسلمانان، به سبوعیت و وحشی‌گری این رژیم پی می‌برد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی در غزه نشان‌دهنده سبوعیت و بی‌رحمی آن است و این جنایات، مهر تأییدی بر این موضوع است که رژیم اسرائیل بی‌رحم و غیرانسانی عمل می‌کند.

کلاهدوزان با اشاره به فقدان سیدحسن نصرالله گفت: فقدان رهبر محبوب حزب‌الله برای تمام مسلمانان جهان، یک غم بزرگ است و همه با احترام و بزرگی از او یاد می‌کنند.

وی افزود: نبود این انسان آزاده، درد بزرگی برای همه است، همچنین مجاهدت‌های این مرد بزرگ، غیر از شهادت پایان دیگری نمی‌توانست داشته باشد و این سرنوشت برای او غیرقابل تصور بود.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: به‌عنوان کسانی که در انتظار تحقق رؤیای تمدن نوین اسلامی هستیم، این حرکت‌ها را سازنده و رو به جلو می‌بینیم، وقتی خون بی‌گناهی ریخته می‌شود، به‌ویژه خون انسان‌های بزرگی که مجاهد هستند، تأثیراتی عمیق بر تاریخ می‌گذارد و موجب رویش انسان‌های بزرگ‌تر می‌شود.

کلاهدوزان گفت: ۴۰ سال اخیر و تاریخ بشریت به ما نشان داده است که خون‌های ریخته‌شده موجب رویش‌ و تربیت انسان‌های جدید می‌شود و حرکت تمدن را به سمت رشد و پیشرفت می‌برد.

وی تاکید کرد: در انتظار تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم و وظایف خود را در این مسیر انجام خواهیم داد.

کد خبر 795300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.