تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان شهرداری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: فرایند بررسی سلامت کارکنان شهرداری این کلان‌شهر طی سال‌های گذشته اجرا شده و برای هر کدام از کارکنان پرونده سلامت تشکیل شده است که متناسب با چکاپ‌ها و نتایج حاصل از آن‌ها تکمیل می‌شود.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت نیروی انسانی سالم به‌عنوان یکی از سرمایه‌های مهم شهرداری اظهار کرد: سلامت کارکنان به‌عنوان شاخص کلیدی برای مدیران حوزه سرمایه انسانی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: در مواجهه با بیماری‌ها و مشکلات کارکنان، دو رویکرد درمان و پیشگیری مورد توجه قرار دارد که در این راستا شهرداری آزمایش‌های دوره‌ای سنجش سلامت کارکنان از جمله آزمایش‌های قند خون، فشار خون، آزمایش‌های عمومی، سنجش شنوایی، بینایی و موارد دیگر را انجام می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: فرایند بررسی سلامت کارکنان شهرداری این کلان‌شهر طی سال‌های گذشته اجرا و برای هر کدام از کارکنان پرونده سلامت تشکیل شده است که متناسب با چکاپ‌ها و نتایج حاصل از آن‌ها تکمیل می‌شود.

ابراهیمی گفت: شهرداری این کلان‌شهر طی چند سال اخیر برنامه‌های پیشگیری را آغاز کرده است و به کارکنانی که در معرض ابتلاء به دیابت هستند، راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم را ارائه می‌دهیم تا از بروز مشکلات جدی‌تر جلوگیری شود.

وی ادامه داد: این آزمایش‌ها با رویکرد پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقای سلامتی کارکنان انجام می‌شود و شهرداری درصدد است بر اساس نتایج این آزمایش‌ها اقداماتی را تجویز و اجرا کند تا از بیماری‌های بعدی که ممکن است کارکنان را گرفتار کند، جلوگیری شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام کارکنان با سلامت کامل و دانش و توانایی‌هایی که دارند بتوانند منشأ خیر و خدمت برای شهروندان باشند.

کد خبر 795289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.