پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات بازسازی آشیانه ایستگاه آتش‌نشانی میدان لاله

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات بازسازی آشیانه ایستگاه آتش‌نشانی میدان لاله واقع در خیابان پروین اعتصامی تاکنون پیشرفت ۱۰ درصدی دارد و برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید «سیدامیر سامع» و «مجید نادرالاصلی» دو عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از ۵ پروژه عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری این کلان‌شهر اظهار کرد: پارکینگ طبقاتی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با ظرفیت ۲۰۰ خودرو در پنج طبقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: پل اتصال خیابان مهر به فرسان با هزینه پنج میلیارد تومان که سال گذشته آغاز شد، در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بتن‌ریزی پروژه انجام شده است.

پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات بازسازی آشیانه ایستگاه آتش‌نشانی میدان لاله

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه احداث خیابان اطشاران در مرحله زیرسازی قرار دارد، تاکید کرد: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد ریال آزادسازی و ۲۰۰ میلیارد ریال عملیات عمرانی) به طول ۳۳۰ متر و عرض ۳۶ متر در حال انجام است.

صیرفی‌نژاد گفت: عملیات توسعه میدان عروج به انضمام آزادسازی‌های انجام شده بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال است.

پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات بازسازی آشیانه ایستگاه آتش‌نشانی میدان لاله

وی ادامه داد: همچنین عملیات بازسازی آشیانه ایستگاه آتش‌نشانی میدان لاله واقع در خیابان پروین اعتصامی تاکنون پیشرفت ۱۰ درصدی داشته و برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر از این پنج پروژه ذکر شده در این منطقه بازدید کردند.

کد خبر 795237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.