اجرای ۸ پروژه بهینه‌سازی و نگهداری در منطقه یک اصفهان / خدمت‌رسانی باکیفیت در اولویت

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: به‌همت واحد بهینه‌سازی، نگهداری و تعمیرات شهرداری این منطقه، هشت پروژه بهینه‌سازی و نگهداری در منطقه یک اصفهان اجرا شده است.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان به‌ویژه در بخش نگهداری و تعمیرات از رسالت‌های اصلی منطقه یک شهرداری اصفهان است. در سال جاری، پروژه‌های متعددی در دستور کار قرار گرفته و تاکنون هشت پروژه وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: پروژه «تکمیل روشنایی و افزایش لوکس نوری پارک محلی میرزا هاشم» در خیابان طالقانی با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان به پایان رسیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه احداث شبکه روشنایی قطعه فضای سبز مجاور بیمارستان سیدالشهدا (ع) نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

رضی‌زاده ادامه داد: پروژه «احداث شبکه روشنایی پیاده‌روی خیابان مطهری حدفاصل پل فلزی تا پل آذر» با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و قرارداد آن بسته شده است.

وی بیان کرد: پروژه بهینه‌سازی شبکه روشنایی و نورپردازی میدان امام حسین (ع) با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و قرارداد آن بسته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه بهینه‌سازی آبنمای پارک وحید خیابان استاد قدسی گفت: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: بهینه‌سازی آبنمای پارک محلی میرزا هاشم با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

رضی‌زاده با اشاره به پروژه بهینه‌سازی سرویس بهداشتی بوستان وحید در خیابان استاد قدسی گفت: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: بهینه‌سازی سرویس بهداشتی بوستان سی‌وسه‌پل واقع در خیابان مطهری روبه‌روی خیابان شمس‌آبادی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حال احداث است؛ این پروژه تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 795181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.