شهید سیدحسن نصرالله بزرگترین پشتوانه جبهه مقاومت در صحنه مبارزه است

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت سیدحسن نصرالله زمینه‌ساز شکست قطعی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت خواهد شد، آن‌ها گمان کرده‌اند که سید حسن را حذف می‌کنند و در ظاهر برای آن‌ها پیروزی است، اما بدانند شهید سیدحسن و یاران شهیدش بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت و جهان اسلام در صحنه مبارزه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _یکشنبه هشتم مهر_ با حضور در اجتماع مردم مؤمن و شریف کرمانشاه در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت؛ با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در توصیف شخصیت شهید سید حسن نصرالله، بیان کرد: خداوند متعال را به مدد می‌طلبیم در مصیبت شهادت مجاهد کبیر، پرچم مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مدبّر سیاسی، سید عزیز مقاومت، سید حسن نصرالله.

وی افزود: این مصیبت بزرگ است؛ به این دلیل که شخصیت شهید نصرالله شخصیتی بزرگ است. شخصیتی که در مسیر جهاد و مبارزه به اسطوره تبدیل شده بود و رژیم صهیونیستی و نظام سلطه را تحقیر کرده بود. پرچم پیروزی او همواره در مقابله و مبارزه با استکبار برافراشته بود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و صهیونیست‌ها را از لبنانِ اشغال‌شده بیرون ریخت و تمام مناطق اشغالی در جنوب را از دشمن پس گرفت، اظهار داشت: دریافت مدال شهادت در راه خدا به‌دست شقی‌ترین، روسیاه‌ترین و جنایت‌کارترین انسان‌های روی زمین که صهیونیست‌ها هستند؛ برازنده سید مقاومت بود و حق او بود که به چنین جایگاه و مقام و منزلتی برسد.

وی با تصریح اینکه دنیای اسلام شخصیتی باعظمت و جبهه مقاومت پرچم‌داری برجسته را و حزب‌الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد، عنوان کرد: آن روزی که شهید سیدعباس موسوی دبیرکل حزب‌الله به شهادت رسید، سید حسن نصراللهِ سی‌ودو ساله رهبری این جمع مجاهد و فداکار را بر عهده گرفت؛ دیدید که حزب‌الله به خورشیدی درخشان و یک ارتش قوی مردمی تبدیل شد. رژیم صهیونیستی بسیار کوچک‌تر از آن است که بتواند حریف حزب‌الله و آن جمع بسیار باشکوه و عظیمِ مجاهدانِ راه خدا شود.

غفوری خاطرنشان کرد: شهید سیدحسن نصرالله برای همه جوانان مؤمن، مسلمان و آزاده دنیا تازه زنده شد و به‌عنوان الگویی تمام‌عیار مطرح شد. اگر دشمن در شامگاه جمعه در ظاهر شهید نصرالله را به شهادت رساند، میلیون‌ها سید حسن در سراسر عالم قد برافراشتند و این یکی از آن مراحل تاریخی پیروزی اسلام بر کفر برای آزادی قدس و نابودی رژیم غاصب و جنایت‌کار صهیونیستی است.

وی در ادامه بیانات خود در اجتماع مردم شریف و مؤمن شهر کرمانشاه در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، با تأکید بر اینکه همین شهادت زمینه‌ساز شکست قطعی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت خواهد شد، بیان کرد: آن‌ها گمان کرده‌اند که سید حسن را حذف می‌کنند و در ظاهر برای آن‌ها پیروزی است، اما بدانند شهید سیدحسن و یاران شهیدش بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت و جهان اسلام در صحنه مبارزه هستند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهادت شهید سیدحسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، گفت: تاریخ اسلام این را ثابت کرده است که اگر سردار بزرگی به شهادت برسد، پرچم او را سردار دیگری برمی‌دارد و این راه را ادامه می‌دهد؛ به این دلیل که ما یک مکتب و یک امت بیدار شده دلاور هستیم و در مسیر نورانی قرآن و اسلام حرکت می‌کنیم.

وی افزود: اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از روز اول رژیم صهیونیستی و عنوانی موهومی به‌نام اسرائیل را به رسمیت نشناخته است، همین بود که امروز آثارش را می‌بینید. این غاصب بخشی از سرزمین اسلام را با زور و جنایت و ریختن خون بی‌گناهان، اشغال کرده است؛ امت اسلامی تا نابودی این غده سرطانی حتی یک‌لحظه از پا نخواهد نشست.

غفوری با اشاره به اینکه دشمن علاوه بر جنایت‌کاری و بمباران غیرنظامیان، در عرصه رسانه هم مشغول توطئه علیه دنیای اسلام، مخصوصاً ملت سربلند و پیروز ایران اسلامی و ملت‌های منطقه است، عنوان کرد: دشمنان با نظریه‌پردازی‌های گوناگون به‌دنبال ایجاد اختلاف و نفاق و دودستگی در بین امت هستند؛ سیدحسن نصرالله الگوی تمام‌عیارِ اخلاقی، ایمانی و ولایت‌پذیری بود و می‌فرمود ما هر آنچه که امام‌المسلمین، حسین زمان ما، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) امر کند اطاعت می‌کنیم و هرچه را هم که احتمال دهیم این نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) است سعی می‌کنیم حتماً انجام دهیم؛ این میزان ولایت‌مداری برای ما درس و الگو است.

کد خبر 795113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.