پیام استاندار اصفهان درپی درگذشت مادر شهید حاج حسین خرازی

استاندار اصفهان گفت: بدون تردید ظهور شخصیتی کم‌نظیر و اسطوره‌ای بی‌بدیل همچون شهید والامقام حاج حسین خرازی مرهون دامان پاک و الهی چنین مادر فداکاری است که با تأسی به صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س)، گوهری چون آن شهید والامقام را به مکتب اسلام، ایران و مقاومت تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی در پی درگذشت مادر شهید خرازی در پیامی اظهار کرد: درگذشت اسوه ایثار، ایمان و مقاومت حاجیه خانم تابش، مادر فداکار و صبور سردار رشید اسلام «شهید حاج حسین خرازی» موجب تأثر و تألم فراوان شد.

وی افزود: ببدون تردید ظهور شخصیتی کم‌نظیر و اسطوره‌ای بی‌بدیل همچون شهید والامقام حاج حسین خرازی مرهون دامان پاک و الهی چنین مادر فداکاری است که با تأسی به صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س)، گوهری چون آن شهید والامقام را به مکتب اسلام، ایران و مقاومت تقدیم کرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مصیبت فقدان آن مادر آسمانی را به خانواده معزز سردار شهید اسلام حاج حسین خرازی، همه منسوبان و وابستگان و عموم مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض می‌کنم، از درگاه پروردگار متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند برومندشان و برای بازماندگان صبوری، عزت و سلامتی مسئلت می‌کنم.

کد خبر 795097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.