واکنش ایران به شهادت سیدحسن نصرالله در زمان مناسب صورت خواهد گرفت

معاون راهبردی رئیس‌جمهور گفت: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح عالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد جواد ظریف در حاشیه مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله که در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرمانده شهید سید حسن نصرالله یکی از بزرگترین شخصیت‌هایی بود که من سی و چند سالی  افتخار آشنایی با وی را ملاقات کردم، این شهید نمونه شجاعت صداقت و درایت بود.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله بسیار مدیر شجاعی بود، ازخودگذشته بود، فرزند وی در این مسیر شهید شد و خم به ابرو نیاورد، شهید نصرالله همراه با شهید سید عباس موسوی و دیگر بزرگان حزب‌الله طعم تلخ شکست را برای اولین‌بار به صهیونیست چشاندند زمانی که صهیونیست‌ها را مجبور کردند با ذلت از جنوب لبنان بدون هیچ‌گونه شرطی خارج شوند.

معاون راهبردی رئیس‌جمهور تصریح کرد: این نخستین باری بود که صهیونیست‌ها مجبور می‌شدند که خارج شوند و بسیار برای آن‌ها گران تمام شد و از همان زمان بود که اسرائیل کمر به شهید کردن سید حسن نصرالله بست؛ این درایت سید بود که این مدت توانست اسرائیل را ناکام بگذارد. ما شاهد بودیم که اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود چه تعداد زن و کودک بی‌گناه را در یک بمباران گسترده به شهادت رساند تا بتواند این بزرگ‌مرد مقاومت را به شهادت برساند.

ظریف ادامه داد: سید حسن نصرالله به هدف خودش رسید و به جایگاه عالی که همواره منتظرش بود دست پیدا کرد و به یاران شهیدش پیوست. مقاومت مردم منطقه و مردمی که اسرائیل جنایتکار را در غزه ۱۱ ماه گرفتار کرده‌اند، ادامه دارد و در لبنان هم همین‌گونه خواهد بود و آن‌ها نخواهند توانست با اینگونه اقدامات ضدانسانی مقاومت را از پای درآورند.

وی خاطرنشان کرد: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح عالی برای آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 795093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.