سیلی‌های محکم مسلمانان سگ هار صهیونیسم را رام می‌کند

امام جمعه قزوین گفت: صهیونیست‌ها به دلیل استیصال و جنون به یک حیوان وحشی تبدیل شده‌اند که باید مهار شود و سیلی‌های محکم، سریع و ضربه مهلک از سوی مسلمانان می‌تواند سگ هار وحشی را مهار کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در تجمع امت حزب‌الله قزوین در محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله اظهار کرد: شهادت سیدحسن نصرالله را به ایشان و امت اسلامی تبریک می‌گوییم، چون اعتقاد داریم که مسیر شهدا ماندگار است.

وی افزود: شهادت‌ها جای تبریک دارد، چون شهدا با ایثار جان و شهادت خود جز رحمت، برکت، اقتدار، پیروزی و پیشرفت دستاوردی ندارند و شهادت خسارت و لطمه نیست، بلکه پیروزی و موفقیت است. شهادت سردار نیل‌فروشان و سیدحسن نصرالله به نوعی پاداش ده‌ها سال جهاد مخلصانه، دعا، مناجات شبانه و ذکر خدا بود.

سگ هار صهیونیسم باید نابود شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه همیشه این‌گونه بوده که شهدا تاثیرگذار شده‌اند، گفت: شهادت ضعف و عقب‌نشینی نیست، بلکه ایجاد فرصتی برای زدن ضربه‌ای کوبنده‌تر بر پیکر ستمگران است. تجربه تاریخی طولانی‌مدت ائمه، علما و پیش‌کسوتان تاریخ به ما نشان داده که حق و شهادت همیشه پیروز شده است.

عابدینی اضافه کرد: سیدحسن نصرالله تا زمانی که زنده بود، یک فعال فرهنگی، سیاسی و حماسی محسوب می‌شد و امروز در نزد خداست و به یاری الهی از دوران حیاتش بیشتر تأثیرگذار خواهد بود و به جهان مقاومت روحیه خواهد بخشید. نظام دینی این گونه است که برخی می آیند و رسالت خود را اجرا می کنند و پاداش خود را می گیرند و زمانی نوبت منتظران دیگر است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ادامه جنایت‌هایی که کسی جلودارش نبوده، امروز به یک سگ هار تبدیل شده که باید نابود شود تا به دیگران آسیب نرساند و سیدحسن روزی با فریادی بلند رژیم صهیونیستی را به لانه عنکبوت تشبیه کرد که تعبیر قرآنی بود و همه می دانیم اسرائیل سست‌ترین بنیان را دارد.

سیدحسن نصرالله یک مکتب است

امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه شهیدی می‌رود و جایگزین دیگری می‌آید، گفت: به زودی عقب‌نشینی دشمن را شاهد خواهیم بود، اما بدانید این شهادت‌ها حکمتی دارد و هرچه می‌بینیم سود و دستاورد است و باید حوصله و صبوری کرد. در شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، سیدابراهیم رئیسی، ابومهدی مهندس و سیدحسن نصرالله معامله‌ای بین بندگان و خدای متعال بوده که موجب رشد، کمال و معنویت شده است.

عابدینی اضافه کرد: شهدای شاخص ما از جمله سیدحسن نصرالله فقط یک شخص نیست، بلکه یک راه و مکتب محسوب می شود که با شهادت خود کاری کرد که پیروان و رهروان این راه هر روز بیشتر شوند. سیدحسن نصرالله وقتی کار مبارزاتی خود را در ۳۱ سال پیش آغاز کرد، مردم با سنگ به جنگ اسرائیل می‌رفتند، اما امروز مقاومت اسلامی به نیرویی بزرگ تبدیل شده که خواب اسرائیل را آشفته کرده است.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند جهاد با مال، جان و حضور درجبهه های جنگ و حضور در لبنان و غزه واجب است و هرجا که رهبری دستور دهد آمادگی داریم آن را اجرا کنیم.

چهره خبیث اسرائیل هر روز بیشتر آشکار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه اسرائیل یک رژیم بی‌ریشه و شیطانی است، گفت: رژیم صهیونیستی یک پایگاه نظامی برای دولت‌های استکباری مانند آمریکا و انگلیس است و روزشمار نابودیش آغاز شده است. این رژیم امروز با جنایاتی که مرتکب شده دیگر موجودیت ندارد و حامیانش همان آمریکا، مکاران عالم، استکبار و شیطان‌ها هستند که از اسرائیل دفاع می‌کنند.

عابدینی افزود: با این جنایت‌ها جهان هم علیه اسرائیل شورش کرده و صهیونیست‌ها به دلیل استیصال و جنون به یک حیوان وحشی تبدیل شده که باید مهار شود و سیلی‌های محکم و سریع و ضربه مهلک از سوی مسلمانان می‌تواند سگ هار وحشی را مهار کند.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر صهیونیستی به اموال و ثروت خود متکی است و اگر منافع اقتصادی آنها در اقصی نقاط جهان آسیب ببیند، به سرعت نابود می‌شوند و امروز موشک‌های مسلمانان از فاصله دو هزار کیلومتری هم می توانند اهداف دشمن را هدف گرفته و مبدأ شیطنت و بی‌رحمی را نشانه بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: چهره خبیث اسرائیل هر روز بیش از گذشته آشکار می‌شود و امیدواریم مسلمانان با درک شرایط حساس کنونی و جلوگیری از وحشیگری و جنایات بیشتر صهیونیست‌ها متحد شوند و جنایتکاران را از کرده خود پشیمان کنند.

کد خبر 795077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.