پیام نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز _یکشنبه، هشتم مهر_ در پیامی شهادت غم‌بار پرچم‌دار و اسطوره مقاومت سیدحسن نصرالله رضوان‌الله علیه که در راه اسلام و آزادی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین به دست جنایت‌کاران رژیم صهیونیستی آمریکا شقی‌ترین انسان‌ها یزیدیان زمان اتفاق افتاد را به محضر حضرت امام عصر ارواحنا فدا و مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان جهان و جبهه مقاومت حزب‌الله تسلیت و تعزیت گفت.

وی در این پیام تصریح کرده است: شهادت سیدحسن نصرالله رژیم صهیونیستی را به مرگ و پایان نزدیک‌تر می‌کند از این لاله به خون خفته هزاران لاله روییده و می‌روید.

در ادامه این پیام آمده است؛ شهادت فیض عظیم الهی است و شایسته او بود که بعد از سال‌ها مجاهدت رنج و زحمت و سختی به عنوان مزد از پروردگار عالم دریافت کرد، پرچم و علم او عاشورایی است و همیشه برافراشته باقی خواهد ماند.

خون مقدس او راه را روشن‌تر، مقاومت و مبارزه با ظلم و استکبار را زنده‌تر و قدرتمندتر خواهد کرد و به حول و قوه الهی رژیم صهیونیستی را به مرگ و پایان نزدیک‌تر می‌کند از این لاله به خون خفته هزاران لایه روییده و می‌روید.

کد خبر 795030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.