پیگیری و مکاتبات استانی برای رفع مشکل سوخت کامیون‌داران انجام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای رفع مشکل سوخت کامیون‌داران جلسات و مکاتباتی را در سطح کلان استان داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی عبداللهی امروز _یکشنبه هشتم مهر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون تذکر یکی از اعضای شورای اسلامی مبنی بر کمبود گازوئیل کامیون‌داران اظهار کرد: اختصاص سوخت جزو وظایف سازمان ما نیست، اما در راستای رفع مشکل کامیون‌داران که سوخت گازوئیل به آن‌ها داده نمی‌شود، جلسات کلان و مکاتباتی را با مدیران ارشد استان داشته‌ایم.

وی افزود : این مشکل در کشور و برای همه وجود دارد، در این راستا با اصناف و انجمن‌های مرتبط ارتباط داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان فقط پروانه برای کامیون‌داران صادر می‌کند و اختصاص سوخت به کامیون‌داران جزو وظایف سازمان نیست، تصریح کرد: سازمان صمت نیز برای رفع این اقدام کرده است.

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان آماده هرگونه کمک و مکاتبه برای رفع مشکل کامیون‌داران با استانداری است، اظهار کرد: درخواست می کنیم با وجود اینکه رفع این مشکل از وظایف سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری نیست، فرایند را برای این قشر تسهیل کنند.

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با تاکید بر اینکه گازوئیل به کامیون‌داران داده نمی‌شود و این قشر شرایط سختی دارند، گفت: کامیون‌داران باید سوخت خود را آزاد بخرند که این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای آن‌ها شده است.

کد خبر 795006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.