قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۹ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه نهم مهر_ با ریزش محصولات در دو بازار داخلی و مونتاژی روبه‌رو است.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرطرفدار ایران خودرو، از مرز ۹۰۰ میلیون تومان عقب‌نشینی کرد و با ریزش ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۸۹۴ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ از محصولات داخلی ایران خودرو با افت هشت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۸۸۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده بالای شرکت سایپا با افت سه میلیون تومانی به قیمت ۸۰۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از خودروهای اتومات بازار داخلی به شمار می‌رود نیز امروز ۹ میلیون تومان گران شده و به بهای ۵۴۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۲ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۲۷ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز سهند S با قیمت ۴۹۴ میلیون تومان، ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۹ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۹ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت بیشتر محصولات رو به کاهش است.

X۲۲ پرو دستی از محصولات مدیران خودرو امروز با کاهش ۷ میلیون تومانی قیمت به نرخ ۸۹۸ میلیون تومان و X۳۳ کراس (اتوماتیک) با افت ۱۰ میلیون تومانی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان رسید.

آریزو ۵ اسپورت با ریزش ۱۴ میلیون تومانی قیمت به نرخ یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان و تیگ و ۷ پرمیوم با افت ۱۴ میلیون تومانی امروز به نرخ یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک J۴ از محصولات کرمان موتور با افت ۲۵ میلیون تومانی امروز به نرخ ۸۲۵ میلیون تومان و کی‌ام‌سی J۷ با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

هیوندای اکسنت و هیوندای النترا نیز به ترتیب با کاهش ۲۰ و ۴۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۹ مهر+ جدول

کد خبر 794923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.