هفته ششم؛ هفته پیروزی با یک گل

آخرین روز از دیدارهای رقابت‌های هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال، شب گذشته پیگیری و پرونده این هفته لیگ‌برتر فوتبال بسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته ششم لیگ بیست‌وچهارم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه با برگزاری هشت دیدار برگزار شد. روز آخر دیدارهای رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال شنبه، هفتم مهر با یک دیدار پیگیری شد.

فولاد ۱ _ ذوب‌آهن ۰

در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر دو تیم فولاد و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. احسان پهلوان در دقیقه ۸۵ تک‌گل بازی را به سود فولاد به ثمر رساند.

آلومینیوم ۱ - خیبر ۰

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و خیبر در دیگر دیدار هفته ششم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دیدار با تک‌گل رحمان جعفری از روی پاس بهرام گودرزی در دقیقه ۴۱ به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ملوان ۱ - استقلال خوزستان ۰

در دیگر دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال خوزستان در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت ملوان در خانه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. میلاد باقری در دقیقه ۸۶ از روی پاس سجاد بازگیر گلزنی کرد.

هفته ششم؛ هفته پیروزی با یک گل

چادرملو اردکان ۱ - مس رفسنجان ۰

تیم‌های فوتبال چادرملوی اردکان و مس رفسنجان این هفته در ورزشگاه شهید نصیری مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دیدار با تک‌گل هادی حبیبی‌نژاد در دقیقه ۳+۹۰ از روی پاس امیررضا محمودآبادی به سود چادرملویی‌ها به پایان رسید.

گل‌گهر سیرجان ۰ - هوادار ۰

تیم‌های فوتبال گل‌گهر و هوادار در هفته ششم در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شمس آذر قزوین ۰ - نساجی مازندران ۰

تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و نساجی مازندران در هفته ششم مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تراکتور ۱ - سپاهان ۰

تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور در قالب دیدارهای هفته ششم لیگ‌برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دیدار با تک‌گل امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۴۳ به سود تراکتوری‌های ده‌نفره به پایان رسید.

استقلال ۰ - پرسپولیس ۱

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب دربی هفته ششم لیگ‌برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند. این جدال حساس و مهم در نهایت با تک‌گل محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳+۹۰ از روی نقطه پنالتی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

کد خبر 794913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.