جو گردشگری استان اصفهان، جوی آرام است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جلسات متعددی با نماینده ولی‌فقیه در استان داشتیم و دیدگاه ایشان برای توسعه گردشگری اهمیت فراوانی دارند، از سویی جلسات خوبی با مقامات قضایی و انتظامی داشتیم‌و بر این‌اساس در استان شاهد جو آرام گردشگری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر کرم‌زاده امشب _شنبه هفتم مهر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شنیدن اخبار امروز، شهادت یکی از بهترین یاران کشور ما و رهبر معظم انقلاب که به نیابت از کشور ما می‌جنگیدند کام‌مان را تلخ کرد اما باید بدانیم طبق وعده الهی پیروزی با ما است اما شرط تحقق این امر وحدت و وفاق میان مسلمانان است.

وی افزود: امید است با تدابیر و مدیریت رهبر انقلاب در این امر نیز مانند همیشه مسیر درست را انتخاب کرده و پیش برویم؛ باید به این نکته توجه داشت که مراسمات محرم، صفر و رمضان اثبات کرد دشمن به اهداف خود دست پیدا نکرده و هیچ‌گاه نیز دست پیدا نخواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با یادآوری اینکه رویکرد امروز ما در این جلسه در حوزه گردشگری است، بیان کرد: جلسات متعددی با نماینده ولی‌فقیه در استان داشتیم و دیدگاه ایشان برای توسعه گردشگری اهمیت فراوانی دارند، از سویی جلسات خوبی با مقامات قضایی و انتظامی داشتیم‌و بر این‌اساس در استان شاهد جو آرام گردشگری هستیم.

کرم‌زاده عنوان کرد: موضوع گردشگری متأثر از مسائل بین‌المللی نیز هست و بر این‌ اساس همکاران ما در بخش خصوصی  با صبوری در حال طی کردن شرایط هستند.

این خبر در حال تکمیل است....

کد خبر 794703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.