یک ایران در سوگ سید مقاومت

در پی تایید رسمی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در حمله به مردم لبنان و بمباران وحشیانه ضاحیه، تجمع‌های مردمی در سرتاسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا گروه استان‌ها؛ «آغاز نصرالله» عنوان تجمعات مردمی است که به دنبال تایید رسمی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سرتاسر ایران اسلامی شکل گرفته است، مردمی که هنوز هم نمی‌خواهند باور کنند که سید دیگری از میانشان رخت بربسته است، همان که برایمان روی کاغذ کوچکی نوشته بود «قطعا ننتصر» و پایش را امضا کرده بود، همان که گفته بود ما فرزندان علی‌بن ابی‌طالب (ع) هستیم.

یک ایران امروز عزادار مردی شده است که از سربازان واقعی حضرت ولی‌عصر (عج) و از یاران امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) بود، مردی که طنین صدایش لرزه بر تن دشمنان می‌انداخت و حالا به کاروان شهدا پیوسته است، به کاروانی که سال‌ها آنها را هدایت و رهبری کرده بود و امروز آنها در بهشت به استقبالش آمده‌اند تا سیدحسن نصرالله را پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا در آغوش بگیرند.

مردم انقلابی و ولایتمدار تهران خود را به میدان فلسطین رسانده‌اند تا خشم و نفرت خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی نشان دهند، رژیم خون‌خوار و آدمکشی که دستش به خون هزاران انسان بی‌گناه و فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت آلوده شده است.

اجتماع پرشور تهرانی‌ها زیر باران، علیه صهیونیست‌ها

اجتماع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز، شنبه هفتم مهر در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است، در این اجتماع گروه‌های مختلف مردم تهران زیر بارش شدید باران حاضر شدند و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و لبنان اعلام کردند.

غوغای ایرانیان در تجمعات « آغاز نصرالله» / یک ایران در سوگ سید مقاومت

عطر شهادت و عزا دوباره در حرم مطهر رضوی پیچید

پس از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، جمعی از زائران و مجاوران بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام با حضور در رواق امام خمینی (ره) جنایات رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه به لبنان، غزه و شهادت دبیر کل حزب الله و همچنین فرماندهان محور مقاومت را محکوم کردند.

در این مراسم، زائران و مجاوران رضوی با در دست داشتن پرچم‌های حزب‌الله و سردادن شعارهایی، علیه استکبار جهانی واکنش نشان دادند.

تجمع مردم شهید پرور اصفهان در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

مردم شهیدپرور اصفهان، عصر امروز در میدان امام حسین (ع) اصفهان در راستای محکومیت جنابان رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم لبنان و فلسطین و شهادت شهید سید حسن نصرالله تجمع کردند، آنها در این تجمع وحدت‌بخش، از محور مقاومت، حزب‌الله لبنان و فلسطین حمایت کردند و جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

خروش مردم شهرکرد در پی ترور سیدحسن نصرالله

مردم شهرکرد عصر امروز با اجتماع مقابل امام‌زادگان دوخاتون (س)، جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کردند.

تجمع ضدصهیونیستی در سنندج

تجمع اعتراض‌آمیز مردم شهر سنندج در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز در این شهر برگزار شد.

خروش ایلامی‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ایلام با تجمع در پیاده‌رو آیت‌الله طالقانی شهر ایلام جنایت رژیم صهیونیستی درضاحیه بیروت و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

تجمع مردم شیراز در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله

در پی ترور سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان و شهادت ایشان، عصر _شنبه هفتم مهر_ مردم ولایی و همیشه در صحنه شیراز در تجمعی اعتراض آمیز در میدان شهدا شیراز، ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی، در دفاع از حزب الله لبنان شعار سر دادند.

خروش قزوینی‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان

مردم قزوین امشب _شنبه هفتم مهر_ در مسجد امام‌خمینی (ره) گردهم آمده و در محکومیت ترور فرمانده سرافراز جبهه مقاومت لبنان، شهید «سیدحسن نصرالله» تجمع کرده و با شعارهای حیدر، حیدر بر پیروزی جبهه مقاومت در مصادف با صهیونیست‌های خون‌آشام تأکید کردند.

مردم باایمان و ولایت‌مدار شهر قزوین در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان به ویژه حزب‌الله همیشه دلاور و سلحشور به صورت خودجوش در مسجد امام‌خمینی (ره) اجتماع کرده و ترور سید و فرمانده محور مقاومت را به شدت محکوم کردند.

دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته امت ماست، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت حمایت آمریکا است، لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا حیدر (ع) از جمله شعارهایی بود که مردم قزوین در این تجمع سر دادند.

در بخش دیگری از این مراسم که بعد از اقامه نمازهای مغرب و عشاء با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مسجد امام‌خمینی (ره) محله غیاث‌آباد برگزار شد، اقشار مختلف مردم قزوین از پیر و جوان فریادهای بلند، رسا و دشمن‌شکن مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر دادند.

خشم و انزجار همدانی‌ها از تروریسم دولتی صهیونیست

مردم همدان، شامگاه امروز _شنبه هفتم مهر_ در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تجمع کردند.

در این تجمع، مردم شهر همدان با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران ضاحیه بیروت و به شهادت رساندن سیدحسن نصراالله و مردم بی‌گناه این منطقه نشان دادند.

تجمع مردم اراک در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله

مردم ولایتمدار و شهیدپرور اراک در پی جنایات جانکاه رژیم صهیونیستی و موالی‌اش در لبنان و شهادت دبیر کل حزب‌الله و شهدای مقاومت در پیاده راه امیرکبیر این شهر تجمع کردند.

تجمع مردم قم در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله

مردم قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به ترور سید مقاومت واکنش نشان دادند.

تجمع اردبیلی‌ها در پی شهادت سیدحسن نصرالله

در پی به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله توسط جنایتکاران صهیونیست، تجمع مردم اردبیل در اعتراض به این جنایات برگزار شد.

خروش یزدی‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان

در پپی شهادت سیدحسن نصرالله و فتوای جهاد رهبر انقلاب تجمع پرشور و حزن مردم دارالعباده یزد با حضور جمع بسیار زیادی از مردم در جوار شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق یزد برگزار شد.

تجمع اعتراضی بیرجندی‌ها در پی شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، دانشجویان و مردم شهر بیرجند همانند سراسر استان خراسان جنوبی و کشور، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خروش اهوازی‌ها در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله

مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در مصلی امام خمینی (ره) تجمع و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تجمع مازندرانی‌ها در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله

مردم ولایتمدار استان مازندران در محکومیت به شهادت رساندن سید مقاومت، دبیر کل حزب الله لبنان، سیدحسن نصرالله (ره) توسط رژیم سفاک اسرائیل غاصب در زیر باران پاییزی تجمع کردند و خشم خود را با شعار دادن "مرگ بر اسرائیل "، "مرگ بر آمریکا " بر این جنایات نشان دادند.

تجمع مردم لرستان در پی شهادت سید حسن نصرالله

خیل عظیمی از مردم شهیدپرور و انقلابی لرستان پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت، در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و شهادت سیدحسن نصرالله در میادین و خیابان اصلی شهر تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، لبنان و فلسطین و عکس‌هایی از سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خون‌خواه شهادت سید مقاومت که به‌دست جنایات رژیم سیری‌ناپذیر صهیونیست به شهادت رسید، هستند.

کد خبر 794648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.