از ماجرای توقیف موتورسیکلت قاچاق تا دستگیری ۲۰ متهم متواری

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه ساز با هشت فقره سرقت، توقیف محموله ۱۵ میلیاردی قاچاق، دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر، توقیف موتورسیکلت ۳۰۰ میلیون تومانی و پایان فرار متهمان متواری در لنجان را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که اخبار آن را تحت عنوان دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه ساز با هشت فقره سرقت، توقیف محموله ۱۵ میلیاردی قاچاق در شهرضا، پایان کار خرده فروشان مواد مخدر در اصفهان، پایان فرار متهمان متواری در لنجان و توقیف موتورسیکلت قاچاق در اصفهان، می‌خوانید.

از ماجرای توقیف موتورسیکلت قاچاق تا دستگیری ۲۰ متهم متواری

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه ساز با ۸ فقره سرقت

حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز در سطح شهرستان خوانسار و شکایت مال باختگان به پلیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت و انجام اقدامات میدانی و تخصصی، هویت عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی و در یک عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارق در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرستان خوانسار اقرار کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

توقیف محموله ۱۵ میلیاردی قاچاق در شهرضا

مهرداد فراشی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به دستگاه کامیون مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودرو پرداختند و موفق شدند ۱۵ دستگاه تلویزیون ال ای دی و۳۲۰ عدد عینک کوهنوردی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

پایان کار خرده فروشان مواد مخدر در اصفهان

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در اجرای طرح آرامش ۱۱ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اقدام مجرمانه دو متهم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین در این عملیات خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

از ماجرای توقیف موتورسیکلت قاچاق تا دستگیری ۲۰ متهم متواری

پایان فرار متهمان متواری در لنجان

اسماعیل پریشانی، فرمانده انتظامی شهرستان لنجان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری متهمان و محکومان متواری در سطح شهرستان لنجان اجرایی شد.

وی افزود: ضمن هماهنگی ماموران پلیس با مرجع قضائی، در نهایت در این طرح ۲۰ نفر از محکومان و متهمان متواری شناسایی و در چند عملیات دقیق و هماهنگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده در این طرح با تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع تحویل شدند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در اصفهان

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۲۸ شهرستان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک مشکوک و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتورسیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل که در بررسی های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را سه میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 794637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.