انعقاد ۲۰ قرارداد عمرانی شهرک‌سازی به مبلغ ۳۸۰ میلیارد تومان در استان مرکزی

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی گفت: در سال جاری ۲۰ قرارداد عمرانی شهرک‌سازی به مبلغ حدود ۳۸۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

حمیدرضا جعفری حرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: حدود ۱۹ پروژه به مبلغ ۱۵۹ میلیارد تومان در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی افزود: تعداد ۱۰ پروژه دیگر نیز در مرحله طراحی و برآورد قرار دارد که در مجموع مبلغ آن ۲۰۰ میلیارد تومان است.

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: از ۳۹ ناحیه و شهرک مصوب صنعتی، ۳۴ شهرک فعال و همه آن‌ها دارای زیرساخت آب و برق بوده و ۳۰ شهرک و ناحیه نیز دارای گاز است.

جعفری حرآبادی ادامه داد: یکی از چهار شهرک و ناحیه صنعتی باقی‌مانده که گاز ندارند، ناحیه صنعتی میلاجرد است که در مرحله طراحی، برآورد و اقدام قرار دارد و اگر شرکت گاز مجوز تامین گاز را صادر کند، این ناحیه نیز گازدار خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و شبکه‌ها به‌طور معمول فاز به فاز اجرا می‌شود، عنوان کرد: شهرک‌هایی که واحدهای صنعتی در آن مستقر شده‌اند، دارای زیرساخت‌های کامل از جمله آب و برق است و باقی‌مانده شبکه‌ها نیز با توجه به استقرار واحدهای صنعتی اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: سال جاری ۲۰ قرارداد عمرانی شهرک‌سازی به مبلغ حدود ۳۸۰ میلیارد تومان منعقد شده است و حدود ۱۰ پروژه به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در مرحله مناقصه قرار دارد.

جعفری حرآبادی اضافه کرد: حدود ۱۰ پروژه دیگر نیز در مرحله طراحی و برآورد قرار دارد که در مجموع مبلغ آن ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: از مجموع این قراردادها سه قرارداد به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان مربوط به شهرک صنعتی خیرآباد است.

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی ادامه داد: از پروژه‌های در حال مناقصه، سه طرح به ارزش ۷۰ میلیارد تومان مربوط به این شهرک صنعتی بوده که برای تکمیل زیرساخت‌های آن برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 794488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.