باید به سازمان آتش‌نشانی نگاه حاکمیتی شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید به سازمان آتش‌نشانی نگاه حاکمیتی شود و ظرفیت‌های بیشتری در اختیار آن‌ها قرار گیرد، چراکه با ثانیه‌ها و جان‌ها ارتباط دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _شنبه هفتم مهر_ در حاشیه مراسم رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: سیستم ایمنی و آتش‌نشانی، خدمت به عامه مردم یک نهاد حاکمیت است که این سیستم از نهاد شهرداری نیز بالاتر است.

وی با بیان اینکه باید به سازمان آتش‌نشانی نگاه حاکمیتی شود و ظرفیت‌های بیشتری در اختیار آن‌ها قرار گیرد، چراکه با ثانیه‌ها و جان‌ها ارتباط دارد، افزود: امروز روز جهاد، ایثار و بسیج است که تمام این‌ها برای آتش‌نشانان معنا و مفهوم جدی دارد؛ یکی از مکان‌هایی که با علاقه زیاد حضور پیدا می‌کنم، در جمع جهادگران آتش‌نشان است که موقع عملیات هیچ چیزی جز انجام ماموریت برای آن‌ها معنا ندارد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مدعی هستیم که اصفهان به‌رغم مشکلاتی که در کشور دیده نمی‌شود، در عرصه آتش‌نشانی به‌لحاظ تجهیزات، نیروی انسانی و گستره وسیع جغرافیایی که خدمات ارائه می‌شود، پیشتاز است و هر روز بهتر از دیروز خواهد بود.

نادرالاصلی با اشاره به وضعیت ساختمان‌های ناایمن شهر اصفهان تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد که به ساختمان‌ها، موقعیت‌ها و فضاها به‌لحاظ مسائل ایمنی توجه نکردیم، بنابراین همت ملی باید صورت گیرد و با توجه به شرایط مالکان باید فرهنگ‌سازی سپس ایمن‌سازی شود.

وی تاکید کرد: حاکمیت باید به این جریان ورود کند، زیرا اگر این اتفاق نیفتد، شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند اقدام اساسی کند.

کد خبر 794476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.