بهره‌برداری از پردیس خانواده‌محور منطقه ۱۲ اصفهان تا یک سال آینده

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پردیس خانواده‌محور منطقه ۱۲ اصفهان تا یک سال آینده خبر داد و گفت: در این پروژه استخر و سایر قسمت‌ها که نیاز منطقه بوده، پیش‌بینی شده است.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه پردیس خانواده‌محور در منطقه ۱۲ اصفهان اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان سبد متفاوتی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف را ایجاد کرده و اطلاع‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط اجرای پروژه‌پردیس خانواده‌محور که همکارانم در شهرداری چند سال پیگیر ایجاد و احداث آن بودند، فراهم شده است، افزود: حدود ۲۰ درصد این پروژه آزادسازی شده و در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته است، سازمان سرمایه‌گذاری قرارداد خود را با سرمایه‌گذار منعقد کرده و شاهد احداث پردیس خانواده‌محور در منطقه ۱۲ هستیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیشتر ورزش‌هایی که مورد استقبال مردم اصفهان و منطقه ۱۲ است، از جمله زمین استاندارد فوتسال، تنیس، والیبال، بسکتبال، گلف، بازی‌های خانوادگی، مسیر حرکت دوچرخه، بازی‌های کودکانه و بازی‌های طنابی در این پردیس در نظر گرفته شده است، همچنین در آینده استخری در این مکان تعبیه خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: پردیس خانواده‌محور در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع در حال احداث است که در این پروژه استخر و سایر قسمت‌ها که نیاز منطقه بوده، پیش‌بینی شده است و تا یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 794446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.