سقوط نتانیاهو و رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را خواهیم دید

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حمله اسرائیل به ضاحیه بیروت گفت: جنایت‌های اینچنینی ممکن است برد کوتاه‌مدتی محسوب شود و چند نفر از فرماندهان را به شهادت برساند، اما حزب‌الله نشان داده است که فراتر از این‌ها فکر می‌کند و سقوط نتانیاهو و رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را خواهیم دید.

محمد اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: کسی که درحال سقوط است به هرچیزی متوسل می‌شود که کار خود را توجیه کند، نتانیاهو جنایتکار قرن است که حتی جنایت‌های او از هیتلر هم به مراتب بدتر است و باید به حال سازمان ملل تاسف بخوریم که اینقدر بی‌خاصیت شده است که به چنین فردی اجازه می‌دهد از تریبون این سازمان استفاده کند، البته اکثر روسای کشورها سالن را ترک کردند، اما نباید به او اجازه صحبت می‌دادند.

وی افزود: مسئله دیگر این است که وقتی رژیم صهیونیستی حریف گروهی مجاهد مانند حماس نمی‌شود و در یک‌سال گذشته فقط در حق مردم و کودکان بی‌گناه جنایت کرده است، چطور می‌خواهد حریف ایران شود؟ این یعنی نتانیاهو بلوف سیاسی می‌زند و نباید فراموش کنیم که مجوز این جنایت‌ها توسط آمریکا صادر می‌شود، ما نباید دشمن اصلی را گم کنیم، بنابراین اگر نتانیاهو عرض اندامی می‌کند به دلیل حمایت ایالات متحده است، در غیر این‌صورت توان آن‌ها حتی در حد شکست دادن حماس هم نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حملات اخیر ارتش اسرائیل به ضاحیه بیروت گفت: اسرائیل به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیده و نتوانسته است حماس را نابود یا اسرا را آزاد کند و به تونل‌ها نیز دسترسی پیدا نکرده است، درحالی که کل مساحت غزه ۳۶۰ کیلومتر مربع است، به همین ترتیب جرئت ورود به جنگ زمینی با حزب‌الله لبنان را ندارد، بلکه تنها به بمباران مردم و غیرنظامیان روی می آورد و جای تاسف دارد که کشورهای به ظاهر متمدن و سازمان ملل هیچ اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهند، اینجاست که باید بگوییم مرگ بر سازمان مللی که هیچ تصمیم موثری نمی‌گیرد درحالی‌که در طول جنگ هشت‌ساله ایران چندین قطعنامه صادر کردند. شرایط فعلی نشان می‌دهد که وضعیت و ساختار سازمان ملل باید تغییر کند.

کوثری تصریح کرد: اسرائیل در اصل عددی نیست و اگر آمریکایی‌ها این مقدار بمب قوی چند هزار پوندی در اختیارشان نمی‌گذاشتند، کاری از پیش نمی‌بردند، آیا آمریکا نباید جلوی این جنایات را بگیرد؟ این اقدامات نشان‌دهنده ترس و وحشت صهیونیست‌ها است که به‌طور قطع موجب پیروزی اسرائیل نخواهد شد. جنایت‌های اینچنینی ممکن است برد کوتاه‌مدتی محسوب شود و چندنفر از فرماندهان را به شهادت برساند اما حزب‌الله نشان داده است که فراتر از این‌ها فکر می‌کند و ان‌شاءالله سقوط نتانیاهو و رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در یک‌سال گذشته حریف جنوب لبنان نیز نشده است تا جایی که حزب‌الله در جبهه شمال دست برتر را داشته و تلفات سنگینی به صهیونیست ها وارد کرده است، اینها واقعیات موجود میدان است و صهیونیست‌ها به‌هیچ‌وجه جرئت ندارند از راه زمینی اقدام کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان‌شاءالله اقدامی علیه رژیم صهیونیستی خواهد شد که آن‌ها از جنایات خود پشیمان می‌شوند.

کد خبر 794373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.