عقد قرارداد پروژه مشارکتی هایپر شمال شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: قرارداد احداث و بهره‌برداری پروژه مشارکتی هایپر شمال شهر در منطقه ۱۴ به‌زودی منعقد و عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه تجاری هایپر شمال شهر با زیربنای ۲۵۹۱ متر مربع، از پروژه‌های محرک توسعه منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان بوده و ارزش آن در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و با تایید شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان، مقرر شد شرکت مهندسی سازه‌افروز از زیرمجموعه‌های هلدینگ انتخاب، به‌عنوان مجری این طرح برگزیده شود و قرارداد آن پس از بررسی نهایی، امضا و ابلاغ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان این شرکت را به لحاظ توانمندی‌های اقتصادی و فنی بسیار معتبر و دارای شرایط مناسبی برشمرد و تصریح کرد: هدف شهرداری این کلان‌شهر مولدسازی دارایی‌های شهر با کمک بخش خصوصی و توانمند است که برای افزایش این‌گونه پروژه‌ها از دیگر فعالان اقتصادی دعوت به همکاری می‌کنیم.

حیدری ادامه داد: با احداث و بهره‌برداری از این پروژه، فضای هایپر تجاری که از جمله نیازهای ویژه در منطقه ۱۴ اصفهان محسوب می‌شود، تامین و برای استفاده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کمبود فضای پارکینگ در این منطقه نیز همواره مورد درخواست شهروندان بوده است که با احداث این پروژه، نیاز به فضای پارکینگ عمومی برای پروژه‌های همجوار نیز تامین و برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و مشارکت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر پروژه‌های مشارکتی که سبد متنوعی را در بر می‌گیرد به درگاه الکترونیکی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به نشانی invest.isfahan.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد یا اطلاع از پروژه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 794368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.