اخراج مهدی ترابی مقابل سپاهان پس از مشورت داور با اتاق VAR +فیلم

مهدی ترابی وینگر تیم فوتبال تراکتور تبریز به‌علت خطای خشن روی پای محمدمهدی محبی و مشورت داور وسط با اتاق VAR با کارت‌قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز عصر امروز _جمعه ششم مهر_ در چارچوب هفته ششم از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که نیمه‌اول با پیروزی یک بر صفر تراکتور ۱۰ نفره مقابل سپاهان خاتمه یافت و تا دقیقه ۶۵ همین نتیجه ثابت است.

خطای شدید مهدی ترابی در دقیقه ۲۹ باعث شد تا سیستم کمک‌داور ویدیویی وی را برای بازبینی صحنه و اخراج فرا بخواند. اخراج مهدی ترابی با واکنش شدید بازیکنان تراکتور و در راس آن‌ها کاپیتان تراکتور همراه شد، اما وحید کاظمی تصمیم خود را گرفت و ترابی را اخراج کرد.

علیرضا بیرانوند قصد داشت بازیکنان تراکتور را در این صحته آرام کند و همچنین از مهدی ترابی درخواست کرد که زودتر بدون اعتراض از زمین بازی بیرون برود. همچنین دراگان اسکوچیچ از شدت ناراحتی توارد زمین شد و به داور بابت تصمیمی که گرفت اعتراض کرد.

کد خبر 794224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.