رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به اهداف خود نرسید

امام جمعه چادگان گفت: رژیم غاصب در غزه به اهداف خود نرسیده و در حال ترسیم اهداف جدید است که به خیال خود لبنان را وادار به عقب‌نشینی از مواضع خود کند، ولی حزب‌الله اعلام کرده که پای کار غزه است و تا آخرین نفس و قطره خون از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی ظهر امروز_جمعه ششم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه چادگان اظهار کرد: اتفاق تلخ و ناگوار که این هفته در طبس رخ داد و باعث از دست دادن هم‌وطنان عزیزمان شد را تسلیت عرض می‌کنم، این حادثه بسیار دردناک بود و پشت سر آن روایت‌های متعددی هم وجود داشت که در این موضوع ما به خوبی به اهمیت جنگ رسانه‌ای پی بردیم چرا که دو خط خبری این حادثه را روایت می‌کنند.

وی افزود: از طریق اتفاق معدن به خوبی خط خبری جبهه معاند و جبهه انقلاب قابل شناسایی است، جبهه معاند در خبرهایش به بی‌توجهی مسئولان، ناکارآمدی صنعت و معدن ایران، هم‌زمانی با اتفاقات لبنان و مقایسه این دو حادثه وسیاه‌نمایی تاکید دارد.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: این همان جنگ روایت‌ها است و شاهد بودیم که جبهه مقابل چگونه تخریب می‌کند که فکر و ذهن مردم را نسبت به نظام و مسئولان و توجه آن‌ها تغییر دهد، در حالی‌که جبهه انقلاب به شکل دیگری روایت می‌کند.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی با تاکید بر اینکه دغدغه دولت شهید رئیسی را برای افزایش حقوق کارگران شاهد بودیم، تاکید کرد: مسئولان درجه یک کشوری همچون وزیر کشور، وزیر صمت و کار در صحنه حاضر شدند و حضور میدانی داشتند، نیروهای امدادی با تمام توان در حال کمک‌‎رسانی بودند و کشور با تمام قوا برای جان کارگران معدن بسیج شده بود و این روایت جبهه انقلاب است که تک تک این کارگران برای ما شریف و قابل احترام هستند.

وی افزود در جنگ روایت‌ها کسی پیروز است که روایت اول را داشته باشد، بیننده و مستمع همیشه به دنبال اولین روایت است و در فتنه سال ۱۴۰۱ به خوبی دیدیم که اگر لحظه‌ای در روایت درنگ کنیم ضربه می‌خوریم.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: اگر روایتی به موقع نباشد، به دروغ برایمان روایت می‌کنند که تمام آن تحریف است و این جنگ روایت‌ها است وهیچ رسانه‌ای به این روایت که اگر معدن طبس و معادن دیگر این اتفاق می‌افتد وعلت آنکه تحریم‌ها وعدم دسترسی به تکنولوژی هستند، نپرداخت.

حجت‌الاسلام بنی جمالی گفت: امروزهیچ‌کس به این امر توجه ندارد که عامل اصلی این اتفاقات رژیم استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار است که با تحریم‌هایش مانع این کار و پیشرفت شده است.

وی تاکید کرد: تمام رسانه‌های معاند را برای تخریب ایران و بد بین کردن مردم بسیج کرده‌اند ومهم‌ترین مسئله در جنگ روایت‌ها و جنگ رسانه‌ای این است که ما نسبت به رسانه انقلاب بی اعتماد نشویم.

امام جمعه چادگان با اشاره به لزوم خودکفایی در تکنولوژی تصریح کرد: ما همیشه بر خودکفایی تاکید داشتیم و برخی معتقد بودند که ما توهم توطعه داریم، ولی امروزه شرکت‌هایی به برکت این تفکر شکل گرفته که بالغ بر ۹۰ درصد از وسایل الکترونیکی را در کشور خودمان بومی‌سازی کردیم و اتفاق اخیروانفجار پیجرها در لبنان نشان داد که هیچ‌کدام از این‌ها توهم توطعه نبوده است.

حجت‌الاسلام بنی جمالی بیان کرد: دشمن به‌دنبال ضربه زدن به حزب‌الله بود و به خیال خودش می‌خواست حزب‌الله را زمین‌گیر کند، ولی حزب‌الله ارتشی غنی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر و تجربه بالا دارد و اگر دشمن با این بمب‌باران به دنبال از کار انداختن موشک‌های حزب‌الله است، دچار خطا شده است.

وی افزود: امروز صهیونیست‌ها بمب‌های سنگرشکن بر سر مردم مظلوم لبنان می‌ریزند و هدفشان از کار انداختن سامانه‌های موشکی حزب‌الله است، ولی نمی‌دانند که حزب‌الله به تمام جوانب اشراف دارد.

امام جمعه چادگان تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در غزه دستاوردی نداشته و حماس همواره پرقدرت است و امروز تل‌آویو را هدف قرار داده و آن‌جا هم برای رژیم غاصب ناامن شده و همان‌گونه که رژیم صهیونیستی اجازه این روایت را نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی تصریح کرد: رژیم غاصب به اهداف خود نرسیده و در حال ترسیم اهداف جدید است که به خیال خود لبنان را وادار به عقب‌نشینی از مواضع خود کند، ولی حزب‌الله اعلام کرده که پای کار غزه است و تا آخرین نفس و قطره خون از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید بسیاری بر نفوذ فکری و فرهنگی داشتند که در نتیجه آن سبک زندگی مغایری با فرهنگ ما غالب نشود و طوری فکر و زندگی نکنیم که مورد پسند دشمن باشد و این بسیار نفوذ خطرناک‌تری نسبت به گذشته و نفوذ سخت است و خصوصاً در آموزش و پرورش بسیار مورد تاکید است.

کد خبر 794169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.