قیمت همستر چقدر است؟ سقوط از ۶ هزار به ۵۰۰ تومان!
قیمت همستر

قیمت همستر با عرضه شدن توکن بازی تلگرامی «همستر کامبت» در صرافی‌های رمز ارز آنلاین، روز گذشته بازیکنان توانستند پس از چندماه جمع آوری سکه و کلید، توکن‌های خود را به پول تبدیل کنند. در صرافی های رمز ارز ایرانی هم قیمت توکن همستر در ابتدا ۶ هزار تومان بود که پس از لیست شدن به حدود ۵۰۰ تومان رسیده است.

‌آیا قیمت همستر افزایش می یابد؟

با آغاز امکان رسمی فروش توکن های ارز دیجیتال مانند «همستر کامبت» و هجوم دارندگان برای فروش، قیمت این ارزها به طور معمول روند کاهشی در پیش می گیرد اما در مواردی هم امکان رشد قیمت وجود دارد.

توکن همستر را چگونه تبدیل به پول کنیم؟

  1. انتقال به صرافی: ابتدا توکن‌های همستر خود را به یک صرافی که این توکن را پشتیبانی می‌کند، منتقل کنید. صرافی‌هایی مانند PancakeSwap (برای توکن‌های BEP-۲۰) یا صرافی‌های دیگر که همستر توکن را دارند مناسب هستند.
  2. تبادل با ارز دیگر: در صرافی، می‌توانید توکن همستر را با یک ارز دیجیتال دیگر مانند بیت‌کوین (BTC) یا اتر (ETH) مبادله کنید.
  3. تبدیل به پول فیات: پس از تبدیل به ارز دیجیتال اصلی، می‌توانید بیت‌کوین یا اتر را به یک صرافی که اجازه تبدیل به پول فیات (مثل دلار یا یورو) می‌دهد، انتقال دهید. صرافی‌هایی مانند Coinbase، Binance و Kraken معمولاً این امکان را دارند.
  4. برداشت پول فیات: پس از اینکه ارز دیجیتال خود را به پول فیات تبدیل کردید، می‌توانید از طریق صفحه برداشت صرافی، پول را به حساب بانکی خود منتقل کنید.

دانلود صوت خبر قیمت همستر

کد خبر 793999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.