برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» و نمایش اقتدار بسیجیان در اصفهان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری اصفهان با بیان اینکه حدود ۲۵۰ نفر از بسیجیان در رزمایش «الی بیت‌المقدس» عملیات رزمی را به‌طور کامل اجرا کردند، گفت: این رزمایش به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و نمایش اقتدار بسیجیان برگزار شده است.

سرهنگ مصطفی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان به‌وییژه شهدای کارمند اظهار کرد: نخستین فراخوان گردان بیت‌المقدس در اصفهان برگزار شده است.

وی افزود: این گردان زیر نظر سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان فعالیت می‌کند که یکی از حوزه‌های آن، حوزه شهدای شهرداری است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این سازمان سه حوزه از جمله حوزه شهید رجایی، حوزه شهید باهنر و حوزه شهدای شهرداری وجود دارد که هرکدام از این حوزه‌ها دارای یک گروهان مجزا هستند و از مجموع این سه گروهان، یک گردان تشکیل شده است که امروز تمام این گروهان‌ها و حوزه‌ها مأموریت داشتند تا رزمایش الی بیت‌المقدس را اجرا کنند.

ناصری گفت: این رزمایش با هدف حفظ آمادگی رزم بسیجیان و به‌منظور دفاع از مقرها و تمرین تاکتیک‌های دفاعی در محل شرکت آب‌وفاضلاب استان اصفهان برای حفاظت از منابع آبی در مواقع بحرانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۵۰ نفر از بسیجیان در این رزمایش حضور داشتند و عملیات رزمی را به‌طور کامل اجرا کردند، ادامه داد: این رزمایش به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و نمایش اقتدار بسیجیان برگزار شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا، گردان شهدای شهرداری نیز به‌همراه دیگر گردان‌های استان در میدان امام علی (ع) حضور خواهند داشت و نمایش اقتدار و آمادگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ناصری با بیان اینکه دو رزمایش برنامه‌ریزی شده است، گفت: یکی از آن‌ها، رزمایش عملیاتی دفاع از مقر بود که روز پنجشنبه اجرا شد و دیگری رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان است که فردا _جمعه ششم مهر_ در میدان امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمام برنامه‌ها تحت فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و با حضور کامل گردان‌های بسیج به انجام خواهد رسید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: به دلیل موقعیت حساس کنونی جهان و حضور صهیونیسم در منطقه و جنایاتی که انجام می‌دهد، این هفته اهمیت دوچندانی پیدا کرده است، همچنین به دلیل حمایت از جبهه مقاومت، لازم است که رشادت‌ها و شور و اشتیاق دوران دفاع مقدس زنده شود و بسیجیان با حفظ آمادگی کامل وارد عمل شوند.

ناصری گفت: هدف ما این است که با زنده‌نگه‌داشتن این روحیه رزم، بتوانیم دفاع مقدس دیگری را رقم بزنیم و با همت بسیجیان و نیروهای مسلح، دشمنان را از صحنه روزگار محو کنیم.

وی ادامه داد: این رزمایش‌ها نه‌تنها برای حفظ آمادگی بسیجیان، بلکه به‌منظور تقویت روحیه دفاعی و نمایش توانمندی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف برگزار شده است و بخشی از برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان به شمار می‌رود.

کد خبر 793873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.