ضرورت تدوین یک برنامه مدون ۴ ساله برای کردستان

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از استاندار جدید کردستان خواست که یک برنامه مدون چهار ساله را برای استان تدوین کند که در آن از همه ظرفیت‌های استان از جمله مرز، آب، کشاورزی، معدن و گردشگری نیز بهره‌گیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار مرادی، امروز _پنجشنبه پنجم مهر_ در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری، اظهار کرد: فرصت مغتنمی نصیب مردم کردستان شده که پس از گذشت بیش از ۴۰ سال یک استاندار اهل سنت اداره امور استان را برعهده گرفته است.

وی افزود: همزمانی تشکیل مجلس شورای اسلامی و دولت نیز فرصت خوب دیگری است که می‌توان در مدت چهار سال همه امورات کشور را با همراهی یکدیگر به پیش برد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از استاندار جدید کردستان خواست که یک برنامه مدون چهار ساله را برای استان تدوین کند که در آن از همه ظرفیت‌های استان از جمله مرز، آب، کشاورزی، معدن و گردشگری نیز بهره‌گیری کند.

مرادی با بیان اینکه در کردستان مشکلات زیادی را نیز داریم، ادامه داد: به عنوان مثال در بخش معادن باید ارزش افزوده آن به خود استان برگردد.

وی با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که پیرامون تغییرات مدیران در استان زده می‌شود، اضافه کرد: بعصی از مدیران در استان لایق تقدیر و تشکر هستند، برخی نیازمند تذکر و بعضی نیز باید جای خود را به دیگری بدهند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نمی‌توانند مدیران استان را انتخاب کنند، گفت: وظیفه ما بیشتر نظارت و همراهی در این زمینه است و امیدواریم در نهایت استاندار جدید، تیم خوبی را برای استان انتخاب کند.

مرادی تصریح کرد: بدنه کارشناسی ادارات ضعیف شده است که باید کمک کنید این مشکل برطرف شود که نمایندگان نیز به نوبه خود در حل مسایل و مشکلات استان همراهی خواهند کرد.

کد خبر 793871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.