اجرای طرح تصفیه شیرابه پسماند با جدیت پیگیری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح تصفیه شیرابه پسماند از جمله سیاست‌های اصلی شورای ششم است که به شهردار قزوین ابلاغ شده و اجرای آن با جدیت پیگیری می‌شود.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره وضعیت اجرای طرح دانش‌بنیان شهرداری قزوین برای تصفیه شیرابه پسماند اظهار کرد: طرح تصفیه شیرابه پسماند از جمله سیاست‌های اصلی شورای ششم است که به شهردار قزوین ابلاغ شده و اجرای آن با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالبه و حرف اعضای شورا در خصوص این پروژه نسبت به نحوه قرارداد و خرید دیگ‌های بخار بود، افزود: امیدواریم در ادامه مسیر بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم که برای نخستین‌بار توسط مدیریت شهری قزوین اجرا می‌شود و می‌تواند الگوی سایر شهرهای کشور قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به لایحه سازمان مدیریت پسماند درباره احداث خط پردازش پسماند در سایت محمدآباد اضافه کرد: شهرداری باید در اجرای این لایحه به گونه‌ای عمل کند که مانند چند سال گذشته دچار هدر رفت بیت‌المال و عدم مدیریت صحیح در این سایت پسماند نشویم.

فرمانی بر لزوم استفاده از نظرات و تجربیات موفق سایر شهرها در امر مدیریت پسماند تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه لوایح سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بار مالی دارد، باید موضوع انتصاب مدیرمالی سازمان هر چه زودتر نهایی شود.

کد خبر 793852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.