جنایات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها است

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: اعمالی که توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه صورت می‌گیرد، با حمایت و هدایت آمریکایی ها بوده و این رژیم غاصب هرگز در این جنایات تنها نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی صبح امروز _پنج‌شنبه پنجم مهر_ در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین اظهار کرد: در شرایط حساس امروز منطقه‌ای و بین‌المللی باید فهم و درک درستی از تدابیر و بیانات مقام معظم رهبری درباره مسائل داخل کشور و منطقه داشته باشیم و همه تحولات را رصد کنیم.

وی با بیان اینکه باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی و درباره این تحولات هوشمند باشیم، افزود: انسان‌های ضعیف فقط به فکر خودشان هستند، اما افراد متعالی به حل مشکلات و پیشرفت کشور فکر می‌کنند و ارزش ما در خدمتگزاری به مردم و اسلام است.

رسانه‌های معاند به دنبال جنگ شناختی هستند

مشاور فرمانده کل قوا فلسفه حضور بسیجیان در این میدان همزمان با هفته دفاع مقدس را اعلام آمادگی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: پدران و مادران شما این ۴۰ سال انقلاب را تا اینجا پیش آورده اند و حالا اجرای گام دوم انقلاب بر عهده شما جوانان است.

سرلشکر رحیم‌صفوی تصریح کرد: بسیجیان، پاسداران و نیروهای مسلح با مردم و از مردم هستند و خود را فدای اسلام، ملت، قرآن و انقلاب اسلامی می‌کنند. نیروهای مسلح و بسیجیان جنگ ترکیبی را می‌فهمند و جنگ شناختی را درک می‌کنند. جنگ شناختی یعنی در اذهان، باورها و ارزش‌ها تغییر ایجاد شود و رسانه‌های معاند به دنبال این هستند.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته امکانات امروز نبود، ادامه داد: هم‌اکنون به فضل الهی داری یک ارتش و سپاه قدرتمند و یک دولت خدمتگزار هستیم و نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با حضور در این تجمعات، فراگرفتن آموزش‌ها و سازماندهی قوی برای ادامه راه انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می‌کنند.

جنایات صهیونیست‌ها با حمایت و هدایت آمریکا و اروپا است

مشاور فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه باید هر روز سطح آمادگی بسیجیان از لحاظ معنوی و جسمی بالاتر برود، اضافه کرد: رفتار و گفتار بسیجیان باید یکی باشد و هر آنچه که از فرهنگ و مکتب بسیجی می‌دانند، در خانه و محیط کار خود به کار گیرند.

سرلشگر رحیم‌صفوی عنوان کرد: هر کدام از بسیجیان درباره یکی از شهدا تحقیق کنند و با خانواده آنها به ویژه جانبازان دیدار کنید. لازم است تا بسیجیان تفکر و اندیشه خود را با تفکر شهدا مقایسه کنند و ایده آنها را در زندگی به کار بگیرند.

وی ادامه داد: داشتن بصیرت، آرامش قلبی و دوری از قضاوت‌های عجولانه از جمله ویژگی‌های یک بسیجی است و بسیجیان همواره باید محیط پیرامون خود را بشناسند و اثر مثبت در آن محیط داشته باشند.

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، گفت: اعمالی که توسط این رژیم جنایتکار در منطقه صورت می‌گیرد، با حمایت و هدایت آمریکایی ها بوده و رژیم غاصب صهیونیستی هرگز در این جنایات تنها نیست.

کد خبر 793791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.