تداوم حملات موشکی حزب‌الله به شهرک‌های صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در ادامه حملات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی، چند شهرک صهیونیستی را هدف حمله موشکی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المنار، حزب‌الله لبنان از شلیک موشک به چند شهرک صهیونیستی خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگان آن، شهرک «ساعر» و «کریات موتسکین» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

در بیانیه این جنبش آمده است: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز دفاع از لبنان و ملت این کشور، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه شهرک ساعر را موشکباران کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از اصابت موشک به «زخارون یعقوب» و «بات شلومو» در جنوب حیفا برای نخستین بار خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر خبر داد و افزود که تعدادی از موشک‌های شلیک شده از لبنان به منطقه الکرمل و وادی عاره در جنوب حیفا اصابت کردند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۲۰ نفر و زخمی شدن ۸۷ تن دیگر در حمله امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به پنج منطقه در لبنان خبر داد.

ارتش رژیم اسرائیل روز چهارشنبه در دو مرحله حملات گسترده ای را به لبنان انجام داد. این ارتش در روزهای اخیر بر شدت تجاوزگری خود به جنوب این کشور افزوده که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

رژیم صهیونیستی هدف از حملات خود به جنوب لبنان را بازگرداندن هزاران شهرک نشین آواره به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی عنوان کرده است.

حزب الله لبنان هم اعلام کرده که شهرک نشینان صهیونیست تنها زمانی قادر خواهند بود به خانه های خود برگردند که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پایان یابد.

کد خبر 793598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.