۳۰۷ گلزار شهدا در چهارمحال‌وبختیاری وجود دارد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری گفت: تعداد کل گلزار شهدای استان ۳۰۷ گلزار با دو هزار و ۴۴۵ مزار است که تاکنون ۲۰۴ گلزار با هزار و ۸۹۷ مزار از طریق تملک دارایی‌های سازمان برنامه و بودجه استان، اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اعتبارات داخلی بنیاد ساماندهی شده‌اند.

صابر خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تعداد کل گلزار شهدای استان ۳۰۷ گلزار با دو هزار و ۴۴۵ مزار است که تاکنون ۲۰۴ گلزار با هزار و ۸۹۷ مزار از طریق تملک دارایی‌های سازمان برنامه و بودجه استان، اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اعتبارات داخلی بنیاد ساماندهی شده اند.

وی با اشاره به آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری برای ساماندهی گلزار شهدای باقی مانده گفت: گلزارهای در حال ساماندهی ۳۸ گلزار با ۴۴۰ مزار و گلزارهای باقیمانده و ساماندهی نشده ۶۵ گلزار با ۱۰۷ مزار است که اکثراً گلزارهای تک شهیدی هستند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: تعداد کل شهدای استان دو هزار و ۲۴۱ شهید است که از این تعداد ۱۵ شهید خانم، ۴۶۸ شهید دانش‌آموز و ۱۶ شهید غریب (شهید در اسارت) هستند.

خسروی ادامه داد: تعداد جانبازان استان هفت هزار و ۵۲۶ نفر هستند که ۱۰۲ نفر جانباز بالای ۷۰ درصداند، همچنین کل آزادگان استان ۵۳۰ نفراند که ۴۶۸ نفر از آن‌ها در قید حیات هستند.

کد خبر 793540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.