شهدای دانش‌آموز مایه افتخار ایران هستند

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: شهدای دانش‌آموز به‌ویژه شهدای مدرسه صائب را مایه افتخار ایران می‌دانیم و رونمایی از «کتاب شهدای دبیرستان صائب» را به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رضی‌زاده امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در برنامه «رونمایی از کتاب شهدای دبیرستان صائب» اظهار کرد: منطقه یک شهرداری اصفهان سرشار از انسان‌های ارزشمند و تاثیرگذار است و به‌طور حتم بین دانش آموزان نیز چنین افرادی وجود دارند.

وی با بیان اینکه در چهره دانش‌آموزان دبیرستان صائب، افراد مؤثر و مهم آینده را می‌بینیم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم، افزود: رونمایی از کتاب شهدای دبیرستان صائب را به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر برگزار کردیم، شهدایی که اگر کشورهای دیگر حتی یکی از آن‌ها را داشتند، برایشان مراسم باشکوهی برگزار می‌کردند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: شهدای دانش‌آموز به‌ویژه شهدای مدرسه صائب را مایه افتخار ایران می‌دانیم.

رضی‌زاده عنوان کرد: به‌مناسبت این روز برای دانش‌آموزان مدرسه صائب «اصفهان کارت» در نظر گرفته‌ایم که قابلیت شارژ برای استفاده از اتوبوس را دارد، همچنین تعدادی بلیت بازدید از مجموعه های تفریحی شهر همچون باغ گل‌ها و باغ پرندگان با تخفیف ۵۰ درصد در این کارت‌ها شارژ شده است و به‌عنوان هدیه به تک‌تک دانش‌آموزان این دبیرستان اهدا می‌شود.

کد خبر 793462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.