حسین‌زاده از این پس در جایگاه نمایندگی مردم به کار خود ادامه می‌دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به مخالفت نمایندگان با استعفای نماینده نقده، عبدالکریم حسین‌زاده از این پس در جایگاه نمایندگی مردم به کار خود ادامه خواهد داد و نمی‌تواند معاون رئیس‌جمهور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی یوسفی از مخالفت نمایندگان با استعفای عبدالکریم حسین زاده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به رای منفی نمایندگان به استعفای حسین‌زاده‌، نماینده مردم نقده از این پس به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس فقط رئیس‌جمهور و وزرا در صورتی که پیش از این سمت‌ها نماینده مجلس باشند نیازی به استعفا ندارند، چراکه رئیس‌جمهور با رای مردم انتخاب می‌شود و وزرا نیز با رای اعتماد مجلس به این سمت گماشته می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غیر از موضوع مربوط به رئیس‌جمهور و وزرا درباره معاونت‌ها و دیگر سمت‌ها باید استعفای فرد نماینده به تصویب مجلس برسد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با استعفای نماینده نقده و اشنویه از جایگاه نمایندگی برای حضور در سمت معاونت امور توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری مخالفت کردند.

پیش از این  مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در تاریخ پنجم شهریور در حکمی حسین‌زاده را به سمت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کرد.

کد خبر 793410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.