اختصاص بیشترین بودجه شهرداری اصفهان به حوزه حمل‌ونقل / انجام روزانه ۲ میلیون سفر در شهر

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افزایش تعداد سفرهای روزانه در شهر اصفهان به دو میلیون سفر و اختصاص بیشترین بودجه شهرداری به حوزه حمل‌ونقل گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری آزمایشی فاز نخست خط دو متروی این کلان‌شهر باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در آیین تکریم و معارفه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت مسئولیت در مدیریت شهری و ارتباط آن با ارزش‌های دینی اظهار کرد: داشتن سمت و مدیریت به‌تنهایی یک ارزش نیست و از جهتی می‌تواند به‌عنوان بار سنگینی تلقی شود، مگر اینکه هدف از آن رضایت خداوند و خدمت به مردم باشد.

وی افزود: کارهایی که در راستای رضایت خداوند انجام شود، به‌عنوان باقیات‌الصالحات است و تنها اعمال صادقانه در راستای رضایت خداوند باقی خواهد ماند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رواج نگارش رزومه‌های پرحجم و با ادعاهای بزرگ در این روزها تاکید کرد: ارزش واقعی در مدیریت، صداقت و کار برای رضایت خداوند نهفته است.

قربانی گفت: تنها در صورتی که رضایت خداوند در نظر گرفته شود، خدمت به مردم نیز محقق خواهد شد.

وی با اشاره به پایان مسئولیت «حسین حق‌شناس» در سمت معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان و تحسین از اخلاق و صداقت او ادامه داد: کمتر کسی را شبیه ایشان دیدم که هم اخلاق‌مدار و هم صادق باشد؛ «حق‌شناس» نه‌تنها شخصیتی صبور و علمی داشت، بلکه توانست با نامهربانی‌هایی که  بعضی مواقع با آن مواجه بود، صبوری کند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان از تخصص و جوانی تیم همکاران حسین حق‌شناس نیز تقدیر کرد و گفت: خدمات این مدیر به‌عنوان باقیات‌الصالحات در نامه اعمال او خواهد ماند.

وی با قدردانی از تلاش‌های حق‌شناس در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل شهری و تخصص او در مدیریت ترافیک افزود: مجموعه حمل‌ونقل این کلان‌شهر از ظرفیت بالایی برخوردار است؛ این حوزه تخصصی نیاز به مدیریت علمی و تخصصی دارد.

خط ۲ مترو به‌عنوان یک پروژه اصلی مطرح شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری آزمایشی آن باشیم

قربانی با اشاره به انتخاب «سعید ساکت» به‌عنوان جانشین حق‌شناس در سمت معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: سابقه درخشان «ساکت» در شهرداری فعالیت‌هایی از جمله راه‌اندازی خبرگزاری ایمنا که یکی خبرگزاری‌های معتبر در کل کشور است و علاوه‌بر حوزه مدیریت شهری در حوزه‌های دیگر  نیز فعالیت می‌کند، همچنین دارای نمایندگی در استان‌های مختلف کشور است  و در پروژه‌های مهم شهری همچون پیاده‌راه شدن چهارباغ نیز موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: «ساکت» با دقت و کار فرهنگی، مسائل پیچیده را به‌سادگی مدیریت کرده است و یکی از مدیران موفق مدیریت شهری شناخته می‌شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های «سعید ساکت» در حوزه خلاقیت، نوآوری و ارتباط با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: ایشان در مسئولیت جدید خود نیز موفق خواهد بود و شورای اسلامی شهر همچون گذشته از او حمایت خواهد کرد.

قربانی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به موضوع حمل‌ونقل و ترافیک  گفت: این حوزه به یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد سفرهای روزانه در شهر اصفهان به دو میلیون سفر و اختصاص بیشترین بودجه شهرداری به حوزه حمل‌ونقل افزود: در این دوره، خط دو مترو به‌عنوان یک پروژه اصلی مطرح شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری آزمایشی فاز نخست آن باشیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت همکاری و همدلی تمام عوامل مدیریت تصریح کرد: از سعید ساکت تقاضا داریم با توجه به تجربه‌های پیشین و همراهی تیم خود، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای رفع مشکلات موجود در حوزه حمل‌ونقل انجام دهد.

کد خبر 793385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.