ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس (احتمالی)

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در شهرآورد ۱۰۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خط دروازه؛ تعیین نتیجه با حسینی

بازی‌های شهرآورد همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و بدون تردید دربی ۱۰۴ از این قاعده مستثنی نیست، از همین‌رو تمام بازیکنان دو تیم باید تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار بگیرند.

با توجه به حساسیت این تقابل سیدحسین حسینی که تجربه بالایی دارد در چارچوب دروازه آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت و به دلیل اینکه قرمز پوشان در خط حمله عملکرد مطلوبی دارند، این بازیکن شب دشواری را پیش‌رو خواهد داشت.

مدافعان؛ نخستین تجربه رامین در دربی با پیراهن آبی

با توجه به اینکه برای این جدال هر دو تیم با هدف کسب پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت و از سوی دیگر نیز پرسپولیس در خط حمله زهردار ظاهر شده است، کادر فنی استقلال باید در خط دفاعی ترکیب هوشمندانه‌ای را راهی میدان کند.

از همین‌رو به نظر می‌رسد رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند به عنوان مدافعان میانی برای تیم خود بازی کنند. رامین رضائیان و ابوالفضل جلالی نیز به عنوان مدافع کناری برای تیم خود به میدان خواهند رفت.

هافبک‌ها؛ جنگ خوش فکرها

تمام اهالی فوتبال اعتقاد دارند که سرخابی‌های پایتخت در خط هافبک بازیکنان تاثیرگذار و با تجربه بسیاری را در اختیار دارند و از همین‌رو جدال دو تیم می‌تواند به نوعی جنگ میانه میدان باشد.

با توجه به اهمیت بازیکنان هافبک در تعیین نتیجه شهرآورد انتظار می‌رود جواد نکونام نام آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس و دیدیه اندونگ را در ترکیب اصلی خود قرار دهد تا نبض میانه میدان در اختیار آبی‌ها باشد.

مهاجم؛ همان همیشگی‌ها

از آنجا که استقلال در این فصل هجومی بازی می‌کند و در شهرآورد نیز هدفی به غیر از کسب پیروزی ندارد، برای این مصاف نیز از ترکیب موفق خط حمله خود در بازی‌های گذشته یعنی آرمان رمضانی، محمدحسین اسلامی و ماشاریپوف استفاده خواهد کرد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی، محمدحسین اسلامی و ماشاریپوف

کد خبر 793373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.