«بوتیک هتل» کنار باغ پرندگان ساخته می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های جدید منطقه ناژوان از جمله بوتیک هتل تا یک ماه آینده خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکید مدیریت شهری در دوره ششم این است که بتوانیم حداکثر امکانات رفاهی و تفریحی را برای مردم اصفهان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه ناژوان پروژه‌های متعددی افتتاح خواهد شد، افزود: پروژه‌های پارکی آبی کودکان و قایق‌رانی، گذر خوراکی (گذر طولانی شرایطی را ایجاد می‌کند تا خانواده‌ها بتوانند علاوه بر استفاده از شرایط تفریح از تنوع خوراکی‌ها استفاده کنند)، از جمله پروژه‌های آماده این مجموعه است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بوتیک هتل کنار باغ پرندگان ساخته خواهد شد، ادامه داد: بوتیک هتل به آن دسته از هتل‌ها گفته می‌شود که به‌دلیل خاص بودن سبک هنری و معماری خود شهرت دارند؛ آن‌ها به‌طور معمول کوچک‌تر از گراندهتل‌ها هستند و علاوه بر توجه به لوکس بودن و زیبایی بنا، به چیدمان هنری کار دقت شده است.

حیدری گفت: حدود ۱۱ سوئیت در این مکان پیش‌بینی شده است، افراد در یک محیط طبیعی سکونت دارند و از فضا و امکانات استفاده می‌کنند، همچنین ژوراسیک پارک که در آن افراد از طریق قایق روی آب به تماشای حیوانات آبی می‌پردازند، جزو پروژه‌های تعریف شده است که برای جذب سرمایه‌گذار تا ماه آینده فراخوان داده می‌شود.

کد خبر 793283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.