لزوم انتصاب مدیران توانمند و سالم در دستگاه‌های اجرایی کردستان

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان بر لزوم انتصاب مدیران توانمند، شجاع و سالم در دستگاه اجرایی استان تاکید کرد و گفت: توفیق و نیل به اهداف یک سازمان در گرو انتصاب مدیرانی با این خصوصیات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، امروز _سه‌شنبه سوم مهر_ در دیدار با استاندار کردستان، ضمن تبریک انتصاب وی، اظهار کرد: همگرایی و تعامل دستگاه قضائی و اجرایی سبب تحقق عدالت و در نهایت رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر پیگیری تحقق حقوق عامه در استان و برخورد با بسترهای فسادزا، افزود: دستگاه قضائی در استان با تعامل و هم افزایی با دستگاه اجرایی، تمام تلاش خود را در جهت تحقق اهداف دولت چهاردهم به کار خواهد بست.

رئیس کل دادگستری استان کردستان به استاندار جدید کردستان پیشنهاد کرد تا کمیته تعامل دستگاه قضائی و اجرایی و همچنین شورای راهبردی استان در جهت حل و فصل مشکلات و چالش‌های استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی تشکیل شوند.

حجت‌الاسلام حسینی همچنین بر لزوم انتصاب مدیران توانمند، شجاع و سالم در دستگاه اجرایی استان تاکید کرد و گفت: توفیق و نیل به اهداف یک سازمان در گرو انتصاب مدیرانی با این خصوصیات است.

دستگاه قضائی بیشترین نقش را در اجرای عدالت دارد

آرش زره‌تن لهونی، استاندار کردستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم تعامل و همگرایی با دستگاه قضائی استان، تاکید کرد: دستگاه قضائی بیشترین نقش را در اجرای عدالت در جامعه دارد.

وی افزود: زمانی مأموریت‌های مختلف نظام محقق خواهد شد که کارگزاران نظام در بخش‌های مختلف بتوانند این اهداف و مأموریت‌ها را به منصه اجرا بگذارند.

لهونی ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان در خصوص تشکیل شورای راهبردی استان، تاکید کرد: مسائل و موضوعات مشترک بین دستگاه اجرایی و قضائی می‌تواند در این شورا با تعامل و هم افزایی حل و فصل شود.

کد خبر 793262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.