افزایش ۲۰ درصدی ترافیک در مسیرهای اصلی کرج

دبیر و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: با وجود افزایش قابل توجه سفرها در روز اول مهر و محدودیت‌های ناشی از اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیک مسیرهای اصلی صرفاً در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافت و شاهد هیچ گره‌ای در مسیرهای اصلی نبودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی حاجی قاسمی، عصر امروز _سه شنبه سوم مهر_ در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: خوشبختانه با وجود افزایش قابل توجه سفرها در روز اول مهر و محدودیت‌های ناشی از اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیک مسیرهای اصلی صرفاً در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافت و شاهد هیچ گره‌ای در مسیرهای اصلی نبودیم.

وی افزود: با مدیریت مناسب معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی شهرداری کرج و حضور مؤثر پرسنل خدوم فراجا شاهد ترافیک روانی در شهر بودیم.

عضو شورای شهر از معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج به دلیل حضور مستمر در پروژه‌های عمرانی تقدیر کرد و افزود: شاهد حضور شبانه روزی ایشان در محل پروژه‌ها هستیم و خوشبختانه در حوزه تقاطعات و پروژه‌های این معاونت شاهد مشکل خاصی نیستیم.

حاجی قاسمی همچنین خواهان تقویت سیستم کنترل پروژه در شهرداری شد و تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از این سیستم بتوانیم تا پایان دوره ششم شورا پروژه‌های عمرانی شهر را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 793246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.