کهگیلویه و بویراحمد در شاخص‌های توسعه در رتبه‌های آخر قرار دارد

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های استان، گفت: منابع این استان در کشور بیش از پنج درصد تاثیر دارند، اما در شاخص‌های توسعه در رده‌های آخر قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، عصر امروز _سه‌شنبه سوم مهر_ در آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شناخت و تأیید درون استان، سلامت، صداقت و وفای به عهد از جمله معیارهای انتخاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

وی تسلط و شناخت بر مسائل استان را یک شاخص مهم دانست و افزود: استانداری که شناختی نسبت به استان نداشته باشد، باید یک سال برای تسلط وقت بگذارد.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی‌که مسئولیت می‌گیرند، باید به خواست مردم توجه کنند و دولت بدون مردم مفهومی ندارد.

وی با اشاره به اختلاف فاحش در بودجه میان استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های دیگر، تصریح کرد: کل اعتبارات تملک دارایی ما سه‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، اما فولاد خوزستان در ردیف مسئولیت‌های اجتماعی سه‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند و این در حالی است که برخی از نقاط استان ما هنوز راه ندارد.

بهرامی از تأثیرگذاری منابع استان تا بیش از پنج درصد در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در شاخص‌های توسعه در آخرین رده‌های کشور قرار داریم.

وی افزود: ما مدیران ضعیف را بر نمی‌تابیم، اعداد و ارقام را می‌دانیم، برخی از مدیران ما ناکارآمد هستند و هنوز ریالی از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی را جذب نکرده‌اند.

کد خبر 793170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.