لزوم نظارت بیشتر شهرداری قزوین بر جمع‌آوری پسماند بازیافتی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار نظارت بیشتر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در مورد سامانه به‌روب برای جمع‌آوری پسماند بازیافتی از شهروندان شد.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار نظارت بیشتر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در مورد سامانه به‌روب برای جمع‌آوری پسماند بازیافتی از شهروندان شد و اظهار کرد: به نظر می‌رسد باید اطلاع رسانی گسترده در اینباره صورت گیرد و همچنین در مورد عملکرد و نحوه فعالیت و قیمت‌های خرید بازیافت نیز بازنگری در این سامانه صورت گیرد.

وی با اشاره به طرح اجرای بام سبز در ساختمان‌های مسکونی اضافه کرد: باید جوانب فرهنگی این طرح رعایت شده بر روی اجرای این طرح در شهر قزوین با پیشینه فرهنگی و مذهبی دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به وضعیت نابسامان زمین شقایق، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد شهرداری ظرف مدت یک هفته نسبت به تعیین تکلیف و رسیدگی به وضعیت آن اقدام کند.

اللهیاری با بیان اینکه نوعی تعارض وظایف درباره زمین شقایق بین سازمان‌های فرهنگی‌ورزشی و پارک‌ها و فضای سبز وجود دارد، افزود: این دو سازمان هنوز وظایف خود در قبال این زمین را به صورت شفاف نمی‌دانند و باید بین آنها تقسیم وظایف دقیق انجام شود.

وی با اشاره به اینکه محیط پیرامون زمین شقایق مورد رفت‌وروب قرار نمی‌گیرد، ادامه داد: شهرداری قزوین باید در خصوص مدیریت زمین شقایق و خارج شدن این فضا از وضعیت موجود ظرف مدت یک هفته طرح و لایحه ارائه کند.

کد خبر 793123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.